Η Amazon ανακοίνωσε μία νέα πολιτική που πρόκειται να ακολουθήσει, κατά την οποία θα πληρώνει αποζημιώσεις στους πελάτες που αγόρασαν επικίνδυνα ή ελαττωματικά προϊόντα από τον ιστότοπο της. Η καταβολή των αποζημιώσεων θα ξεκινήσει από την 1η Σεπτεμβρίου και θα ισχύει για όλα τα προϊόντα που πωλούνται στο Amazon.com ανεξάρτητα από τον πωλητή.
Προηγουμένως, εάν θέλατε να λάβετε αποζημίωση για παρόμοιους λόγους, έπρεπε να έρθετε σε επικοινωνία με τον πωλητή. Ωστόσο, όλα πλέον αλλάζουν, καθώς η εταιρεία φαίνεται να αναλαμβάνει όλες τις ευθύνες για τα ελαττωματικά ή τα επιβλαβή προϊόντα που πωλούνται μέσω του ιστοτόπου της. Μάλιστα, όταν η πολιτική αρχίσει, η εξυπηρέτηση πελατών της Amazon θα βοηθήσει στη διευκόλυνση των απαιτήσεων μεταξύ ενός πελάτη, του πωλητή και του παρόχου ασφάλισης του πωλητή.
Σύμφωνα με την Amazon, o αριθμός των $1.000 αντιπροσωπεύει «περισσότερο από το 80 τοις εκατό των περιπτώσεων». Η εταιρεία δεν θα ζητήσει από τους πωλητές επιστροφή χρημάτων για αυτές τις πληρωμές, αν και η Amazon λέει ότι θα κρατήσει τους πωλητές «ενήμερους σε κάθε βήμα».
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr.
[Amazon]