Ανακοίνωσε αυστηρότατους ελέγχους για τις πολιτικές διαφημίσεις και εφαρμόζει το GDPR σε όλο τον κόσμο

27


Οι διορθωτικές κινήσεις της Facebook συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό τις τελευταίες ημέρες. Καταρχήν, η εταιρεία “πέταξε” έξω από το κοινωνικό δίκτυο και την AggregateIQ, μια εταιρεία που παρείχε συμβουλευτικές υπηρεσίες στο πλαίσιο των Καναδικών Εκλογών και αποδείχτηκε ότι έχει άμεση σχέση με την Cambridge Analytica.

Διαβάστε επίσης: #Faceblock: 24ωρο μποϋκοτάζ στα Facebook, Instagram, WhatsApp και Messenger στις 11 Απριλίου

Δεύτερον, είχαμε νέα ανάρτηση από τον Mark Zuckerberg, αλλά και επίσημη ενημέρωση από το blog της Facebook σχετικά με τις προϋποθέσεις που θα πρέπει να πληρούνται για να δημοσιευθεί μια διαφήμιση που αφορά πολιτικό περιεχόμενο, με αφορμή τις σημαντικές εκλογές σε ΗΠΑ, Μεξικό, Βραζιλία, Ινδία και Πακιστάν μέσα στο 2018. Στο εξής, οποιαδήποτε υπηρεσία θέλει να δημοσιεύσει τέτοιου είδους διαφημίσεις στο κοινωνικό δίκτυο θα πρέπει να λαμβάνει πιστοποίηση που θα δίνεται με επιβεβαίωση της διεύθυνσης, της ταυτότητας των διαχειριστών, αλλά και των χρηματοδοτών της καμπάνιας. Γι’ αυτό θα προσληφθούν χιλιάδες επιπλέον υπάλληλοι στην εταιρεία.

Διαβάστε επίσης: Facebook: Αυτές είναι οι μεγάλες αλλαγές που αφορούν τα δεδομένα των χρηστών στο κοινωνικό δίκτυο

Τρίτον, η Facebook θα εφαρμόσει τελικά τους κανόνες που θα επιβάλλει από τις 25 Μαΐου η Ευρωπαϊκή Ένωση (το περίφημο GDPR) σε όλο τον κόσμο. Βέβαια, αυτή η αλλαγή στάσης ίσως προήλθε από το γεγονός ότι η ΕΕ θα πιέσει για την ισχύ του GDRP για τους Ευρωπαίους πολίτες σε όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα από το που ζουν ή που βρίσκονται.

Διαβάστε επίσης: Facebook Messenger: Σύντομα θα μπορούν όλοι να διαγράφουν (unsend) τα μηνύματα που έχουν στείλει

Τέλος, να σημειωθεί ότι τα όσα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό με τη Facebook δεν θα αφήσουν ανεπηρέαστες τις υπόλοιπες εταιρείες υψηλής τεχνολογίας όπως οι Apple, Alphabet (Google), Amazon, Twitter και Microsoft, οι οποίες θα τεθούν και αυτές υπό πολύ αυστηρότερους ελέγχους σχετικά με την διαχείριση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών και την προστασία της ιδιωτικότητας.

[1, 2, 3]



Πηγή