Οι δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ ζήτησαν από τους ακόλουθους τους στο TikTok να κάνουν εγγραφή στα κανάλια τους σε άλλες πλατφόρμες όπως το Instagram και το YouTube.
Αυτό, καθώς το εφετείο αποφάσισε να επικυρώσει την απόφαση που το οδηγεί στην απαγόρευση, εάν δεν πωληθεί σε εταιρεία με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες έως τις 19 Ιανουαρίου.
Το TikTok, όπως σε όλο τον κόσμο έτσι και στις ΗΠΑ, έχει σημαντική μερίδα τις ψηφιακής «πίτας» με 170 εκατομμύρια χρήστες. Πρόκειται για μια πλατφόρμα με άτομα νεαρότερης ηλικίας και έχει καταφέρει να προσελκύσει μεγάλες εταιρείες που θέλουν να διαφημιστούν στο διαδίκτυο. Παράλληλα με το TikTok Shop έχει δώσει την ευκαιρία σε πολλές μικρές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν.
Θυμίζουμε ότι το Κογκρέσο, υποστηρίζοντας ότι οι κινεζική μητρική εταιρεία του TikTok συλλέγει πληροφορίες των χρηστών, έχει ψηφίσει νόμο που απαιτεί από την ByteDance να πουλήσει την πλατφόρμα σε εταιρεία Αμερικανικών συμφερόντων καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα απαγορευτεί.
Διαβάστε περισσότερα στο Economistas.gr
Μαζί με το νέο Gemini 2.0, η Google ανακοίνωσε σήμερα μια νέα λειτουργία που ονομάζεται…
Μια δυσχερής διακοπή υπηρεσιών έπληξε αρκετές από τις εφαρμογές της Meta, με χιλιάδες ανθρώπους παγκοσμίως…
Λιγότερο από ένα χρόνο μετά το ντεμπούτο του Gemini 1.5, το τμήμα DeepMind της Google…
Η Meta ανακοίνωσε μια νέα λειτουργία του Instagram που ονομάζεται Trial Reels και σας επιτρέπει…
Έπεσαν Facebook, Instagram και WhatsApp – Τι λέει η Meta σε ανάρτηση στο X -…
Η Apple κυκλοφόρησε σήμερα το watchOS 11.2, τη δεύτερη σημαντική ενημέρωση του λειτουργικού συστήματος που…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment