Οι δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ ζήτησαν από τους ακόλουθους τους στο TikTok να κάνουν εγγραφή στα κανάλια τους σε άλλες πλατφόρμες όπως το Instagram και το YouTube.
Αυτό, καθώς το εφετείο αποφάσισε να επικυρώσει την απόφαση που το οδηγεί στην απαγόρευση, εάν δεν πωληθεί σε εταιρεία με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες έως τις 19 Ιανουαρίου.
Το TikTok, όπως σε όλο τον κόσμο έτσι και στις ΗΠΑ, έχει σημαντική μερίδα τις ψηφιακής «πίτας» με 170 εκατομμύρια χρήστες. Πρόκειται για μια πλατφόρμα με άτομα νεαρότερης ηλικίας και έχει καταφέρει να προσελκύσει μεγάλες εταιρείες που θέλουν να διαφημιστούν στο διαδίκτυο. Παράλληλα με το TikTok Shop έχει δώσει την ευκαιρία σε πολλές μικρές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν.
Θυμίζουμε ότι το Κογκρέσο, υποστηρίζοντας ότι οι κινεζική μητρική εταιρεία του TikTok συλλέγει πληροφορίες των χρηστών, έχει ψηφίσει νόμο που απαιτεί από την ByteDance να πουλήσει την πλατφόρμα σε εταιρεία Αμερικανικών συμφερόντων καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα απαγορευτεί.
Διαβάστε περισσότερα στο Economistas.gr
Ο επιστήμονας πληροφορικής Louis B. Rosenberg προβλέπει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μας κληροδοτήσει με…
Μια κρυμμένη οικογένεια «σωματιδίων-φαντασμάτων» μπορεί να είναι υπεύθυνη για όλη τη Σκοτεινή Ύλη στο Σύμπαν,…
Μήπως η κατάργηση του fact-checking στις πλατφόρμες Facebook και Instagram στις ΗΠΑ είναι απλά ένα…
Οι λογαριασμοί παρωδίας στο X (πρώην Twitter) πρόκειται να γίνουν πιο ξεκάθαροι. Συγκεκριμένα, ο επίσημος…
Η Nintendo βρίσκεται σε ετοιμότητα για την παρουσίαση του Nintendo Switch 2, κάτι που πιθανότατα…
Η «πρώτη ιπτάμενη επιβατική μοτοσικλέτα στον κόσμο», που ονομάζεται Skyrider X1, μόλις παρουσιάστηκε στο CES…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment