Οι δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ ζήτησαν από τους ακόλουθους τους στο TikTok να κάνουν εγγραφή στα κανάλια τους σε άλλες πλατφόρμες όπως το Instagram και το YouTube.
Αυτό, καθώς το εφετείο αποφάσισε να επικυρώσει την απόφαση που το οδηγεί στην απαγόρευση, εάν δεν πωληθεί σε εταιρεία με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες έως τις 19 Ιανουαρίου.
Το TikTok, όπως σε όλο τον κόσμο έτσι και στις ΗΠΑ, έχει σημαντική μερίδα τις ψηφιακής «πίτας» με 170 εκατομμύρια χρήστες. Πρόκειται για μια πλατφόρμα με άτομα νεαρότερης ηλικίας και έχει καταφέρει να προσελκύσει μεγάλες εταιρείες που θέλουν να διαφημιστούν στο διαδίκτυο. Παράλληλα με το TikTok Shop έχει δώσει την ευκαιρία σε πολλές μικρές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν.
Αυτή
τη φορά ο κίνδυνος είναι ορατός
Θυμίζουμε ότι το Κογκρέσο, υποστηρίζοντας ότι οι κινεζική μητρική εταιρεία του TikTok συλλέγει πληροφορίες των χρηστών, έχει ψηφίσει νόμο που απαιτεί από την ByteDance να πουλήσει την πλατφόρμα σε εταιρεία Αμερικανικών συμφερόντων καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα απαγορευτεί.
Διαβάστε περισσότερα στο Economistas.gr