Ωστόσο, υπάρχει λύση στο πρόβλημα του «παγώματος» του πλοηγού που συχνά αναφέρεται από χρήστες του iOS 8.
Ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:
– Πηγαίνετε στα Settings στο iPhone ή στο iPad.
– Κάντε Tap στο Safari.
– Κάντε Tap στο Clear History and Website Data.
– Κάντε Tap στο Clear History and Data στο pop-up μενού που θα εμφανιστεί.
Μετά από τα παραπάνω βήματα εκκινείτε ξανά το Safari για να δείτε αν τα προβλήματα πλοήγησης διορθώθηκαν. Αν συνεχίζετε να έχετε θέμα ίσως χρειαστεί να απενεργοποιήσετε το JavaScript από τον πλοηγό σας.
– Κάντε Tap στο Advanced.
– Επιλέξτε την απενεργοποίηση της JavaScript επιλογής.
Η τεχνητή νοημοσύνη βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη με αθέατους τρόπους που επηρεάζουν εκατομμύρια ανθρώπους σε…
Έχει περάσει περισσότερο από μια εβδομάδα από τότε που εμφανίστηκαν οι πρώτες αναφορές για έναν…
Ο Jason Statham θυμίζει τον Liam Neeson από το Taken στην προσπάθεια του να βρει…
Οι ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες προσφέρουν μεγάλη ευκολία, με την προϋπόθεση ότι χρειάζεται να καθαρίσετε μόνο…
Η Samsung παρουσίασε στο CES 2025 τις τελευταίες καινοτομίες της στις τεχνολογίες οθόνης με τεχνητή…
Η μικρή παράκτια πόλη Σίντσου (Hsinchu) στην Ταϊβάν μετρά πάνω από τρεις αιώνες ζωής. Παρότι…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment