Αυτόν τον Σεπτέμβριο, η Mastercard και η Skroutz επιστρέφουν δίνοντας στους χρήστες την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους στο μεγαλύτερο marketplace της χώρας με ασφάλεια και ευκολία και να μπουν στο διαγωνισμό για ένα μαγευτικό ταξίδι στον Αρκτικό Κύκλο.
Συγκεκριμένα, από τις 2 έως τις 29 Σεπτεμβρίου, οι χρήστες της δημοφιλούς πλατφόρμας που θα πραγματοποιήσουν τις αγορές τους χρησιμοποιώντας την Mastercard κάρτα τους και αποθηκεύοντας την ως μέσο πληρωμής, (card-on-file) για μελλοντικές αγορές, μπαίνουν αυτόματα στην κλήρωση για ένα ταξίδι στον Αρκτικό Κύκλο και το Βόρειο Σέλλας – μία ανεκτίμητη εμπειρία σε έναν από τους πιο απομακρυσμένους και μαγευτικούς προορισμούς του κόσμου.
Μέσα από αυτή τη στρατηγική συνεργασία, η Mastercard επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να προάγει και να ενδυναμώνει το ηλεκτρονικό εμπόριο, παρέχοντας καινοτόμες λύσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και βελτίωση της ψηφιακής αγοραστικής εμπειρίας. Επιπλέον, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, η Mastercard με τη Skroutz προσφέρουν μια ευρεία γκάμα ενεργειών, όπως οι «Mastercard Wednesday» και «Back2School». Μέσω αυτών, όλοι οι κάτοχοι καρτών Mastercard έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια για τις επόμενες αγορές τους μέσω Skroutz.
Η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard, για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Η στρατηγική μας συνεργασία με τη Skroutz, το κορυφαίο marketplace στην Ελλάδα, ενισχύει δυναμικά την παρουσία μας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, προσφέροντας στους κατόχους καρτών μοναδικά κίνητρα και μια αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία, με την ευκαιρία να κερδίσουν ένα ανεκτίμητο ταξίδι στον Αρκτικό Κύκλο.»
Η Θάλεια Γελαδάκη, CMO Skroutz, δήλωσε σχετικά: «Είναι σημαντικό για μας να προσφέρουμε ασφάλεια, ποικιλία προϊόντων και ευκολία στους χρήστες μας ώστε να απολαμβάνουν εξαιρετική αγοραστική εμπειρία στις αγορές τους μέσω Skroutz. Έχοντας δίπλα μας συνεργάτες που μοιράζονται το ίδιους στόχους, μας γεμίζει δύναμη ώστε να βελτιώνουμε καθημερινά τις προσφερόμενες υπηρεσίες αλλά και την εν γένει εμπειρία των καταναλωτών. »