Λέγεται ότι τα νέα αυτά προϊόντα θα απευθύνονται σε παιδιά κάτω των 12 ετών.
«Το μεγάλο κίνητρο ξεκινά μέσα από την ίδια την εταιρεία, καθώς όλοι αποκτούν παιδιά και έτσι υπάρχει μια πίεση για αλλαγή των προϊόντων, έτσι ώστε να είναι διασκεδαστικά και ασφαλή και για τους μικρούς φίλους του διαδικτύου» εξήγησε στο USA Today η Pavni Diwanji, που έχει αναλάβει να ηγηθεί της πρωτοβουλίας αυτής.
«Αναμένουμε να είναι κάπως αμφιλεγόμενο, αλλά η απλή αλήθεια είναι ότι τα παιδιά έχουν ήδη την τεχνολογία στα σχολεία και τα σπίτια τους και η καλύτερη προσέγγιση είναι να δούμε πώς μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε με ένα καλύτερο τρόπο» συνέχισε.
Η ίδια είναι μητέρα δύο κοριτσιών, 8 και 13 ετών.
Παρότι η εταιρεία –όπως αναφέρει δημοσίευμα της MailOnline- δεν έχει αποκαλύψει ποια θα είναι τα προϊόντα αυτά, υπάρχουν κάποιες φήμες που αναφέρουν τη μηχανή αναζήτησης, το YouTube και το Chrome.
Η Nvidia αποκάλυψε στο CES 2025 μια μεγάλη αναβάθμιση της τεχνολογίας Deep Learning Super Sampling…
Η Creative Technology και η TGIF συνεργάζονται για να προσφέρουν στους gamers την τέλεια ισορροπία…
Ανακοινώθηκε επίσημα πριν από λίγη ώρα το νέο OnePlus 13R και φέρνει μαζί του έναν…
Στον κόσμο των wearables, η ανίχνευση της αρτηριακής πίεσης θεωρείται το επόμενο ιερό δισκοπότηρο για…
Η Acer ανακοίνωσε στο CES 2025 σημαντικές αναβαθμίσεις στις επιδόσεις και στα χαρακτηριστικά των νέων…
Οι κβαντικοί υπολογιστές θα μπορούσαν μια μέρα να κάνουν ένα μεγάλο άλμα προς τα εμπρός…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment