Categories: Gaming

Google και Meta στόχευαν διαφημιστικά σε εφήβους παραβιάζοντας τους δικούς τους κανόνες…


Σύμφωνα με τους Financial Times, η Meta και η Google συνεργάστηκαν για να πραγματοποιήσουν μια μυστική εκστρατεία που στόχευε σκόπιμα παιδιά ηλικίας 13 έως 17 ετών με διαφημίσεις του Instagram στο YouTube, παραβιάζοντας τους κανόνες που έχουν θέσει οι ίδιες οι εταιρείες κατά της διαφήμισης σε παιδιά.

Το δημοσίευμα αναφέρει ότι η Google κατεύθυνε διαφημίσεις σε ένα υποσύνολο χρηστών που χαρακτηρίζονταν ως “άγνωστοι” στα διαφημιστικά της συστήματα, σε μια προσπάθεια να συγκαλύψει την ομάδα που στρεφόταν προς τους εφήβους. Σύμφωνα με μια σελίδα βοήθειας της Google Ads, η δημογραφική κατηγορία “άγνωστος” αναφέρεται σε άτομα των οποίων η ηλικία, το φύλο, η γονική κατάσταση ή το εισόδημα του νοικοκυριού υποτίθεται ότι δεν έχουν προσδιοριστεί και μπορεί να επιτρέψει στους διαφημιστές να προσεγγίσουν “ένα σημαντικά ευρύτερο κοινό” όταν επιλεγεί.

Ωστόσο, η Google θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τις λήψεις εφαρμογών και τη διαδικτυακή δραστηριότητα για να προσδιορίσει “με υψηλό βαθμό αξιοπιστίας” ότι η “άγνωστη” ομάδα αποτελείται από νεότερους χρήστες, αναφέρουν οι FT. Οι υπάλληλοι της Google λέγεται ότι χρησιμοποίησαν αυτό το παραθυράκι για να παρακάμψουν τις πολιτικές της ίδιας της εταιρείας, η οποία έχει εισαγάγει κανόνες που εμποδίζουν τη στόχευση διαφημίσεων με βάση “την ηλικία, το φύλο ή τα ενδιαφέροντα ατόμων κάτω των 18 ετών” από το 2021.

Η Spark Foundry, θυγατρική του διαφημιστικού κολοσσού Publicis με έδρα τις ΗΠΑ, φέρεται να συνεργάστηκε με τις εταιρείες για την έναρξη μιας παράνομης καμπάνιας marketing στον Καναδά μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου του τρέχοντος έτους, προτού δοκιμάσει το πρόγραμμα στις ΗΠΑ τον περασμένο Μάιο. Η Meta και η Google σκόπευαν να επεκτείνουν την εκστρατεία σε διεθνείς αγορές και να προωθήσουν πρόσθετες υπηρεσίες όπως το Facebook, σύμφωνα με τους FT. Το πρόγραμμα ξεκίνησε εν μέσω της μείωσης των διαφημιστικών εσόδων της Google και της μετάβασης των νεότερων χρηστών της Meta σε ανταγωνιστικές υπηρεσίες όπως το TikTok.

Από τότε η Google έχει ξεκινήσει έρευνα σχετικά με τους ισχυρισμούς και η εκστρατεία έχει πλέον ακυρωθεί, αναφέρουν οι FT. “Απαγορεύουμε την εξατομίκευση διαφημίσεων σε άτομα κάτω των 18 ετών”, ανέφερε η Google σε δήλωσή της προς το δημοσίευμα. “Θα λάβουμε επίσης πρόσθετα μέτρα για να τονίσουμε στους αντιπροσώπους πωλήσεων ότι δεν πρέπει να βοηθούν τους διαφημιστές ή τους οργανισμούς να εκτελούν καμπάνιες που προσπαθούν να παρακάμψουν τις πολιτικές μας“.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τις αντιδράσεις των αρμόδιων ρυθμιστικών αρχών σε ΗΠΑ και Ευρώπη μετά τις νέες αποκαλύψεις…

[via]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Έρχεται νέο πρόστιμο από την ΕΕ για μη συμμόρφωση του App Store με το DMA

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχεδιάζει να επιβάλει πρόστιμο στην Apple επειδή δεν συμμορφώνεται επαρκώς με τις…

21 λεπτά ago

Ήξερες ότι το air fryer μπορεί να σε παρακολουθεί; (και στέλνει τα δεδομένα σου στην Κίνα…)

Η βρετανική οργάνωση Which? υποστηρίζει ότι το air fryer σας μπορεί να σας κατασκοπεύει και…

45 λεπτά ago

Το Nintendo Switch 2 θα είναι backwards compatible με τα παιχνίδια του original!

Η Nintendo ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα ότι το λογισμικό του Nintendo Switch «θα μπορεί να…

1 ώρα ago

Η Ιαπωνία έστειλε τον πρώτο ξύλινο δορυφόρο στο Διάστημα!

Ιάπωνες ερευνητές μόλις έστειλαν τον πρώτο ξύλινο δορυφόρο στον κόσμο στο Διάστημα, όπως αναφέρει το…

9 ώρες ago

Ξεπέρασε τα 146 εκατ. πωλήσεις, δεν αλλάζουν τα σχέδια για το Switch 2

Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα της Nintendo, το Nintendo Switch παρουσιάζει μια μικρή πτώση…

17 ώρες ago

Σημαντική ανακάλυψη για το περίφημο Πρόβλημα των Τριών Σωμάτων

Το πρόβλημα των τριών σωμάτων είναι ένα από τα πιο δημοφιλή στον τομέα της Αστρονομίας,…

17 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.