Categories: Technology

Facebook: Η ανακοίνωση των τεχνικών για την εξάωρη διακοπή λειτουργίας | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ


Επειτα από πολύωρη σιγής ιχθύος από πλευράς Facebook, οι τεχνικοί λογισμικού του ομίλου τοποθετήθηκαν με ανακοίνωση στη σχεδόν επτάωρη διακοπή λειτουργίας των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης, αποδίδοντας το πρόβλημα σε «προβληματικές αλλαγές ρυθμίσεων» στους εξυπηρετητές τους.

Οπως εξήγησαν, οι λανθασμένες αυτές αλλαγές έθεσαν εκτός λειτουργίας τα Κέντρα Δεδομένων τους.

«Άνθρωποι και επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο εξαρτώνται από εμάς για να παραμένουν συνδεδεμένοι», σημείωσε ο όμιλος σε ανάρτησή του, χωρίς να διευκρινίσει από ποιον έγιναν οι αλλαγές των ρυθμίσεων, ούτε εάν επρόκειτο για προγραμματισμένη αναβάθμιση.

«Ζητάμε συγνώμη από όσους επλήγησαν», πρόσθεσαν οι τεχνικοί της εταιρείας, τις πλατφόρμες της οποίας χρησιμοποιούν 3,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νωρίτερα, υπάλληλοι της εταιρείας του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, που δεν θέλησαν να κατονομαστούν, εκμυστηρεύτηκαν στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters πως το blackout προκλήθηκε από εσωτερικό λάθος στη διαχείριση της διαδικτυακής κίνησης προς τα συστήματά της.

Το πρόβλημα περιέπλεξε το γεγονός πως η αλλαγή ρυθμίσεων στους εξυπηρετητές της εταιρείας σήμαινε πως δεν ήταν διαθέσιμα ούτε τα εργαλεία λογισμικού των ίδιων των τεχνικών για να διαγνώσουν και να διορθώσουν το πρόβλημα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.

Αποκλείστηκε το σενάριο κυβερνοεπίθεσης

Το σενάριο της κακόβουλης ενέργειας στο οποίο είχαν αναφερθεί ειδικοί στην κυβερνοασφάλεια αποκλείστηκε από τους τεχνικούς της εταιρείας.

Ο εξειδικευμένος ιστότοπος Downdetector, που παρακολουθεί συστηματικά τα τεχνικά προβλήματα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, περιέγραψε το χθεσινό blackout ως «το μεγαλύτερο που έχει παρατηρηθεί ποτέ».

Η λειτουργία των ιστότοπων σταδιακά αποκαταστάθηκε, διαπίστωσαν νωρίτερα δημοσιογράφοι και χρήστες των υπηρεσιών που προσφέρει ο γιγαντιαίος όμιλος, ο οποίος ήδη αντιμετωπίζει κατακραυγή έπειτα από αποκαλύψεις για τις πρακτικές του.

Ο όμιλος καταγράφει τα δεύτερα μεγαλύτερα διαφημιστικά έσοδα σε όλο το διαδίκτυο παγκοσμίως και έχανε πάνω από μισό εκατομμύριο δολάρια κάθε ώρα διακοπής της λειτουργίας των πλατφορμών του, σύμφωνα με υπολογισμούς της εταιρείας μετρήσεων Standard Media Index.

Ακολουθήστε το iefimerida.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο iefimerida.gr



Πηγή

iTech News

Leave a Comment

Recent Posts

Τριπλασιάστηκαν τα clicks σε phishing emails μέσα στο 2024

Ο αριθμός των εργαζομένων που κάνουν κλικ σε phishing links σημείωσε σημαντική αύξηση το 2024,…

4 ώρες ago

Η LG παρουσιάζει στο CES 2025 μια μέρα με Affectionate Intelligence

Η LG Electronics (LG) παρουσίασε το όραμά της για τις εμπειρίες πελατών με τεχνητή νοημοσύνη…

4 ώρες ago

Οι νέες φορητές παιχνιδοκονσόλες της εταιρείας [CES 2025]

Η Acer παρουσίασε στο CES 2025 τις νέες φορητές συσκευές για gaming Nitro Blaze 8…

5 ώρες ago

Η παρουσία της Sony στο CES 2025

Η Sony Group Corporation («Sony») συμμετέχει στη CES 2025, που πραγματοποιείται στο Λας Βέγκας, Νεβάδα,…

5 ώρες ago

Η Samsung Επεκτείνει το Όραμα «AI for All» στη CES 2025

Η Samsung Electronics Co., Ltd. παρουσίασε το νέο της όραμα «AI for All» στη CES…

5 ώρες ago

Στόχος η Τεχνητή Γενική Νοημοσύνη (AGI) και η Υπερ-Νοημοσύνη για το 2025

Σε μια ανάρτηση στο προσωπικό του blog, ο CEO της OpenAI, Sam Altman, δήλωσε πως…

5 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.