Το μέλλον του ChatGPT θα μπορούσε σύντομα να περιλαμβάνει τη διαφήμιση, αποκάλυψε η Sarah Friar, οικονομική διευθύντρια της OpenAI, σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στους Financial Times.
Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν άμεσα σχέδια για την εισαγωγή των διαφημίσεων, η εταιρεία αξιολογεί προσεκτικά αυτό το ενδεχόμενο στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την οικονομική βιωσιμότητα. Η Friar τόνισε ότι, αν αποφασιστεί να προχωρήσει προς αυτή την κατεύθυνση, η προσέγγιση θα είναι πολύ προσεκτική, ιδίως όσον αφορά την τοποθέτηση των διαφημίσεων.
Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πτυχή προκύπτει από το ιστορικό της ομάδας διαχείρισης της OpenAI. Ο Kevin Weil, ο Chief Product Officer της εταιρείας, φέρνει μαζί του σημαντική εμπειρία στον τομέα της ψηφιακής διαφήμισης, έχοντας προηγουμένως εργαστεί στο Instagram. Επιπλέον, η πρόσφατη πρόσληψη του Shivakumar Venkataraman, από την ομάδα διαφήμισης της Google Search, υποδηλώνει ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για αυτού του είδους την προσέγγιση.
Σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στην εταιρεία, ο Sam Altman, CEO της OpenAI, ανοίγεται επίσης σταδιακά στη δυνατότητα ενσωμάτωσης της διαφήμισης στην πλατφόρμα. Το άνοιγμα αυτό αντιπροσωπεύει μια σημαντική εξέλιξη στο όραμα της εταιρείας, η οποία μέχρι στιγμής στήριζε το μοντέλο κερδοφορίας της κυρίως σε δύο μέτωπα: APIs, τα οποία επιτρέπουν στους προγραμματιστές να ενσωματώνουν τα μοντέλα της OpenAI στις εφαρμογές τους, και ChatGPT Plus, την premium έκδοση της υπηρεσίας.
Σήμερα, οι περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν το ChatGPT δωρεάν, με ορισμένους περιορισμούς. Για παράδειγμα, μετά από έναν αριθμό αλληλεπιδράσεων με το GPT-4, οι χρήστες ανακατευθύνονται στο GPT-4 mini, μια ελαφρύτερη αλλά αποτελεσματική έκδοση του μοντέλου. Η εισαγωγή διαφήμισης θα μπορούσε να είναι ένας τρόπος για να διατηρηθεί η προσβασιμότητα της δωρεάν υπηρεσίας και παράλληλα να εξισορροπηθεί το λειτουργικό κόστος.
Ωστόσο, η Friar υπογράμμισε επίσης ότι υπάρχουν άλλες πιο άμεσες ευκαιρίες κερδοφορίας τις οποίες η εταιρεία θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί πριν καταφύγει στη διαφήμιση. Αυτό υποδηλώνει ότι ενώ η εισαγωγή διαφημίσεων φαίνεται αναπόφευκτη μακροπρόθεσμα, μπορεί να μην αποτελεί άμεση προτεραιότητα για την εταιρεία. Για τους χρήστες που προτιμούν μια εμπειρία χωρίς διαφημίσεις, η επιλογή premium θα παραμείνει πάντα διαθέσιμη, η οποία εκτός από την απουσία διαφημίσεων προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες και πρόσβαση κατά προτεραιότητα στα πιο προηγμένα μοντέλα. Αυτή η στρατηγική δύο επιπέδων θα μπορούσε να γίνει το πρότυπο για τις υπηρεσίες AI στο μέλλον, ακολουθώντας ένα μοντέλο που χρησιμοποιείται ήδη ευρέως σε άλλους ψηφιακούς τομείς.
[via]
Στην CES 2025, η TCL κάνει την τεχνολογία πιο ανθρώπινη, προσφέροντας στους καταναλωτές μια καθηλωτική…
Ο επερχόμενος πρόεδρος Donald Trump άνοιξε τη συνέντευξη Τύπου στο Mar-a-Lago στις 7 Ιανουαρίου ανακοινώνοντας…
Η Activision κυκλοφορεί κάθε χρόνο παιχνίδια Call of Duty εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες και…
Τέλος τα φίλτρα ομορφιάς σε Instagram, WhatsApp και Facebook – Τι αλλάζει και γιατί αποφασίστηκε…
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει κατακτήσει τον κόσμο και φαίνεται να είναι το θέμα της μόδας…
Ένας πρώην υπάλληλος της Microsoft δημοσιεύει στο X ότι η Microsoft δεν ενδιαφέρεται για την…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment