Categories: Technology

Apple: Έρχονται διαφημίσεις στην αρχική σελίδα του App Store


Η Apple επεκτείνει το πρόγραμμα των διαφημίσεών της και προσθέτει μια νέα θέση για αυτές στην αρχική σελίδα του App Store.

H εταιρεία, η οποία δηλώνει πως δεν καταπατά το ιδιωτικό απόρρητο των χρηστών για την εμφάνιση προσωποποιημένων διαφημίσεων, που βασίζονται σε ευαίσθητα δεδομένα, ήδη διαθέτει τη δική της διαφημιστική πλατφόρμα, η οποία εμφανίζει διαφημίσεις τόσο στο App Store, όσο και άλλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με πληροφορίες του 9to5Mac, το πρόγραμμα αυτό θα επεκταθεί και θα συμπεριλάβει και την καρτέλα «Σήμερα» στο App Store, που είναι η αρχική του σελίδα. Συγκεκριμένα, η νέα θέση για τις διαφημίσεις στο App Store έρχεται να προστεθεί σε αυτές που προβάλλονται ήδη μέσα από τη λειτουργία «Αναζήτησης», αλλά και ανάμεσα στα αποτελέσματα.

«Το Apple Search Ads παρέχει ευκαιρίες σε κάθε προγραμματιστή που θέλει να αναπτύξει την επιχείρησή του», ανέφερε εκπρόσωπος της Apple. «Όπως και οι άλλες διαφημιστικές υπηρεσίες που προσφέρουμε, αυτές οι νέες θέσεις διαφημίσεων βασίζονται στην ίδια φιλοσοφία: θα εμφανίζουν περιεχόμενο μόνο από εγκεκριμένες σελίδες προϊόντων των εφαρμογών του App Store και θα συμμορφώνονται στα ίδια αυστηρά πρότυπα απορρήτου».

Η καρτέλα «Σήμερα» στο App Store εμφανίστηκε με τον επανασχεδιασμό του ψηφιακού καταστήματος της Apple, που έγινε το 2017, και είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει κάποιος, όταν μπαίνει στο Store. Περιλαμβάνει μια εξατομικευμένη συλλογή από εφαρμογές για να διαλέξει ο χρήστης.

Η άλλη νέα θέση για διαφημίσεις θα είναι στην καρτέλα «μπορεί επίσης να σας αρέσει», που εμφανίζεται στο κάτω μέρος της σελίδας μιας εφαρμογής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι νέες διαφημίσεις υπόκεινται στην πολιτική ιδιωτικότητας της Apple

Οι καινούργιες διαφημίσεις που θα παρουσιαστούν στο App Store θα διακρίνονται εμφανώς ως «διαφημιστικό περιεχόμενο», ενώ παράλληλα θα υπόκεινται στην ήδη υπάρχουσα πολιτική της Apple περί ιδιωτικότητας και διαφάνειας.

Αυτή αναφέρει ότι δεν προσφέρονται προσωποποιημένες διαφημίσεις για άτομα κάτω των 18 ετών, δεν χρησιμοποιούνται ευαίσθητα δεδομένα από οποιονδήποτε χρήστη και αποφεύγεται το «hyper-targeting», μια διαφημιστική τακτική που επιτρέπει ακριβή στόχευση του χρήστη.

Δεν υπάρχει ενημέρωση για το πότε θα εμφανιστούν αυτές οι νέες θέσεις διαφημίσεων, όμως η εταιρεία σκοπεύει να ξεκινήσει σύντομα τις δοκιμές τους.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Η Ιαπωνία έστειλε τον πρώτο ξύλινο δορυφόρο στο Διάστημα!

Ιάπωνες ερευνητές μόλις έστειλαν τον πρώτο ξύλινο δορυφόρο στον κόσμο στο Διάστημα, όπως αναφέρει το…

4 ώρες ago

Ξεπέρασε τα 146 εκατ. πωλήσεις, δεν αλλάζουν τα σχέδια για το Switch 2

Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα της Nintendo, το Nintendo Switch παρουσιάζει μια μικρή πτώση…

11 ώρες ago

Σημαντική ανακάλυψη για το περίφημο Πρόβλημα των Τριών Σωμάτων

Το πρόβλημα των τριών σωμάτων είναι ένα από τα πιο δημοφιλή στον τομέα της Αστρονομίας,…

11 ώρες ago

Η AstroForge έλαβε την πρώτη άδεια εξόρυξης πολύτιμων μετάλλων από αστεροειδείς

Η εταιρεία αναζήτησης αστεροειδών AstroForge απέκτησε την πρώτη εμπορική άδεια λειτουργίας και επικοινωνίας με ένα…

12 ώρες ago

Games, εφαρμογές και ιστοσελίδες μπορούν να γίνουν απειλές για την ασφάλεια μας

Τα smartphones έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας. Από τα παιδιά, τους εφήβους, τους…

12 ώρες ago

Ιστορικό επίτευγμα: Το πρώτο κλωνοποιημένο κουνάβι γέννησε δύο υγιή μωρά

Ιστορικό επίτευγμα: Το πρώτο κλωνοποιημένο κουνάβι γέννησε δύο υγιή μωρά - Newsbeast play …

13 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.