Categories: Technology

Apple: Έρχονται διαφημίσεις στην αρχική σελίδα του App Store


Η Apple επεκτείνει το πρόγραμμα των διαφημίσεών της και προσθέτει μια νέα θέση για αυτές στην αρχική σελίδα του App Store.

H εταιρεία, η οποία δηλώνει πως δεν καταπατά το ιδιωτικό απόρρητο των χρηστών για την εμφάνιση προσωποποιημένων διαφημίσεων, που βασίζονται σε ευαίσθητα δεδομένα, ήδη διαθέτει τη δική της διαφημιστική πλατφόρμα, η οποία εμφανίζει διαφημίσεις τόσο στο App Store, όσο και άλλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με πληροφορίες του 9to5Mac, το πρόγραμμα αυτό θα επεκταθεί και θα συμπεριλάβει και την καρτέλα «Σήμερα» στο App Store, που είναι η αρχική του σελίδα. Συγκεκριμένα, η νέα θέση για τις διαφημίσεις στο App Store έρχεται να προστεθεί σε αυτές που προβάλλονται ήδη μέσα από τη λειτουργία «Αναζήτησης», αλλά και ανάμεσα στα αποτελέσματα.

«Το Apple Search Ads παρέχει ευκαιρίες σε κάθε προγραμματιστή που θέλει να αναπτύξει την επιχείρησή του», ανέφερε εκπρόσωπος της Apple. «Όπως και οι άλλες διαφημιστικές υπηρεσίες που προσφέρουμε, αυτές οι νέες θέσεις διαφημίσεων βασίζονται στην ίδια φιλοσοφία: θα εμφανίζουν περιεχόμενο μόνο από εγκεκριμένες σελίδες προϊόντων των εφαρμογών του App Store και θα συμμορφώνονται στα ίδια αυστηρά πρότυπα απορρήτου».

Η καρτέλα «Σήμερα» στο App Store εμφανίστηκε με τον επανασχεδιασμό του ψηφιακού καταστήματος της Apple, που έγινε το 2017, και είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει κάποιος, όταν μπαίνει στο Store. Περιλαμβάνει μια εξατομικευμένη συλλογή από εφαρμογές για να διαλέξει ο χρήστης.

Η άλλη νέα θέση για διαφημίσεις θα είναι στην καρτέλα «μπορεί επίσης να σας αρέσει», που εμφανίζεται στο κάτω μέρος της σελίδας μιας εφαρμογής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι νέες διαφημίσεις υπόκεινται στην πολιτική ιδιωτικότητας της Apple

Οι καινούργιες διαφημίσεις που θα παρουσιαστούν στο App Store θα διακρίνονται εμφανώς ως «διαφημιστικό περιεχόμενο», ενώ παράλληλα θα υπόκεινται στην ήδη υπάρχουσα πολιτική της Apple περί ιδιωτικότητας και διαφάνειας.

Αυτή αναφέρει ότι δεν προσφέρονται προσωποποιημένες διαφημίσεις για άτομα κάτω των 18 ετών, δεν χρησιμοποιούνται ευαίσθητα δεδομένα από οποιονδήποτε χρήστη και αποφεύγεται το «hyper-targeting», μια διαφημιστική τακτική που επιτρέπει ακριβή στόχευση του χρήστη.

Δεν υπάρχει ενημέρωση για το πότε θα εμφανιστούν αυτές οι νέες θέσεις διαφημίσεων, όμως η εταιρεία σκοπεύει να ξεκινήσει σύντομα τις δοκιμές τους.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Shutterstock και Getty Images ανακοίνωσαν τη συγχώνευση τους!

Η Getty Images και η Shutterstock, δύο από τους σημαντικότερους παρόχους εικόνων στο Διαδίκτυο, ανακοίνωσαν…

14 λεπτά ago

Η Acer παρουσιάζει νέα Copilot+ PCs με ισχυρούς επεξεργαστές για την AI εποχή [CES 2025]

Η Acer ανακοίνωσε το CES 2025 την διεύρυνση των επιλογών για υπολογιστές Copilot+ προσθέτοντας στο…

48 λεπτά ago

«Caller ID Spoofing»: Η νέα απάτη που κλέβει ευαίσθητα τραπεζικά δεδομένα

«Caller ID Spoofing»: Η νέα απάτη που κλέβει ευαίσθητα τραπεζικά δεδομένα - Newsbeast play …

57 λεπτά ago

Η MSI αποκαλύπτει τη νέα συλλογή laptop με NVIDIA GeForce RTX 50 [CES 2025]

Η MSI συνεχίζει να διακρίνεται για τον επαγγελματισμό της, την πολυτελή αισθητική, την υψηλή απόδοση…

59 λεπτά ago

Η TCL αποκαλύπτει την τεχνολογία οθόνης επόμενης γενιάς NXTPAPER 4.0 [CES 2025]

Η TCL, πρωτοπόρος στις οθόνες σε smartphones, tablet και connected devices πλούσιες σε χαρακτηριστικά, ανεβάζει…

1 ώρα ago

Φορητό gaming PC με SteamOS! [CES 2025]

Η Lenovo παρουσίασε στο CES 2025 μια ολοκληρωμένη σειρά Legion με συσκευές, αξεσουάρ και λογισμικό…

1 ώρα ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.