Η Apple επεκτείνει το πρόγραμμα των διαφημίσεών της και προσθέτει μια νέα θέση για αυτές στην αρχική σελίδα του App Store.
H εταιρεία, η οποία δηλώνει πως δεν καταπατά το ιδιωτικό απόρρητο των χρηστών για την εμφάνιση προσωποποιημένων διαφημίσεων, που βασίζονται σε ευαίσθητα δεδομένα, ήδη διαθέτει τη δική της διαφημιστική πλατφόρμα, η οποία εμφανίζει διαφημίσεις τόσο στο App Store, όσο και άλλου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του 9to5Mac, το πρόγραμμα αυτό θα επεκταθεί και θα συμπεριλάβει και την καρτέλα «Σήμερα» στο App Store, που είναι η αρχική του σελίδα. Συγκεκριμένα, η νέα θέση για τις διαφημίσεις στο App Store έρχεται να προστεθεί σε αυτές που προβάλλονται ήδη μέσα από τη λειτουργία «Αναζήτησης», αλλά και ανάμεσα στα αποτελέσματα.
«Το Apple Search Ads παρέχει ευκαιρίες σε κάθε προγραμματιστή που θέλει να αναπτύξει την επιχείρησή του», ανέφερε εκπρόσωπος της Apple. «Όπως και οι άλλες διαφημιστικές υπηρεσίες που προσφέρουμε, αυτές οι νέες θέσεις διαφημίσεων βασίζονται στην ίδια φιλοσοφία: θα εμφανίζουν περιεχόμενο μόνο από εγκεκριμένες σελίδες προϊόντων των εφαρμογών του App Store και θα συμμορφώνονται στα ίδια αυστηρά πρότυπα απορρήτου».
Η καρτέλα «Σήμερα» στο App Store εμφανίστηκε με τον επανασχεδιασμό του ψηφιακού καταστήματος της Apple, που έγινε το 2017, και είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει κάποιος, όταν μπαίνει στο Store. Περιλαμβάνει μια εξατομικευμένη συλλογή από εφαρμογές για να διαλέξει ο χρήστης.
Η άλλη νέα θέση για διαφημίσεις θα είναι στην καρτέλα «μπορεί επίσης να σας αρέσει», που εμφανίζεται στο κάτω μέρος της σελίδας μιας εφαρμογής.
Οι καινούργιες διαφημίσεις που θα παρουσιαστούν στο App Store θα διακρίνονται εμφανώς ως «διαφημιστικό περιεχόμενο», ενώ παράλληλα θα υπόκεινται στην ήδη υπάρχουσα πολιτική της Apple περί ιδιωτικότητας και διαφάνειας.
Αυτή αναφέρει ότι δεν προσφέρονται προσωποποιημένες διαφημίσεις για άτομα κάτω των 18 ετών, δεν χρησιμοποιούνται ευαίσθητα δεδομένα από οποιονδήποτε χρήστη και αποφεύγεται το «hyper-targeting», μια διαφημιστική τακτική που επιτρέπει ακριβή στόχευση του χρήστη.
Δεν υπάρχει ενημέρωση για το πότε θα εμφανιστούν αυτές οι νέες θέσεις διαφημίσεων, όμως η εταιρεία σκοπεύει να ξεκινήσει σύντομα τις δοκιμές τους.
Ιάπωνες ερευνητές μόλις έστειλαν τον πρώτο ξύλινο δορυφόρο στον κόσμο στο Διάστημα, όπως αναφέρει το…
Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα της Nintendo, το Nintendo Switch παρουσιάζει μια μικρή πτώση…
Το πρόβλημα των τριών σωμάτων είναι ένα από τα πιο δημοφιλή στον τομέα της Αστρονομίας,…
Η εταιρεία αναζήτησης αστεροειδών AstroForge απέκτησε την πρώτη εμπορική άδεια λειτουργίας και επικοινωνίας με ένα…
Τα smartphones έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας. Από τα παιδιά, τους εφήβους, τους…
Ιστορικό επίτευγμα: Το πρώτο κλωνοποιημένο κουνάβι γέννησε δύο υγιή μωρά - Newsbeast play …
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment