Έρευνα αποκαλύπτει ότι τα κορίτσια έχουν μεγαλύτερη ικανότητα στη συγγραφή videogames
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Σάσεξ, με επικεφαλής τις Κέιτ Χάουλαντ και Τζούντιθ Γκουντ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Computers and Education», πειραματίστηκαν με μια ομάδα μαθητών 12 έως 13 ετών, που επί δύο μήνες κλήθηκαν να αναπτύξουν σε υπολογιστή το δικό τους βιντεοπαιχνίδι.
Οι μαθητές έπρεπε να χρησιμοποιήσουν μια απλή γλώσσα προγραμματισμού, τη Flip, που είχαν αναπτύξει οι ερευνήτριες. Το πείραμα έδειξε ότι τα κορίτσια τα κατάφεραν καλύτερα με τον προγραμματισμό.
Οι ερευνήτριες επεσήμαναν πως η καλύτερη προγραμματική επίδοση των κοριτσιών έρχεται να επιστεγάσει τη γενικότερη ανωτερότητά τους, από πλευράς βαθμών τόσο στο δημοτικό, όσο και στο γυμνάσιο, έναντι των αγοριών συμμαθητών τους.
Τα κορίτσια επέδειξαν μεγαλύτερη επιδεξιότητα και φαντασία, δημιουργώντας πιο πολύπλοκα και καλά ανεπτυγμένα σενάρια στα βιντεοπαιχνίδια. Πιθανώς αυτό οφείλεται, κατά τις ερευνήτριες, στο ότι τα κορίτσια έχουν μεγαλύτερη ικανότητα στο να λένε ιστορίες.
Είναι αξιοσημείωτη η τάση των τελευταίων ετών, σύμφωνα με άλλη πρόσφατη έρευνα, περισσότερα κορίτσια και γυναίκες να παίζουν πλέον βιντεοπαιχνίδια απ ό,τι αγόρια και άνδρες.
Μια ιδιαίτερα δυναμική κατηγορία είναι οι γυναίκες 25 έως 44 ετών που «κατεβάζουν» τέτοια απλά και διασκεδαστικά παιγνίδια στα «έξυπνα» κινητά τηλέφωνά τους. Τα smartphones τείνουν να εξελιχθούν πλέον στην πιο δημοφιλή πλατφόρμα για gaming, ξεπερνώντας τα παιγνίδια στους υπολογιστές ή στις παιχνιδοκονσόλες.
Πηγή: newsbeast.gr