Η Αυστραλία μηνύει το Facebook για διαφημιστικές απάτες στο όνομα διάσημων σταρ
Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν εγκαταστήσει ή/και χρησιμοποιούν λογισμικό Ad Blocker που μπλοκάρει διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές συσκευές τους.
Αυτό προκύπτει από την πανελλήνια έρευνα Profiles της Focus Bari|YouGov φέτος τον Μάρτιο σε δείγμα 6.676 ατόμων 18-64 ετών.
Η διείσδυση του Ad Blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών). Είναι επίσης πολύ πιο διαδεδομένη στα προγράμματα πλοήγησης στο διαδίκτυο (web browsers) μέσω υπολογιστή (37%) απ’ ό,τι στα κινητά τηλέφωνα (12%).
Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser είτε στο κινητό τους, είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά (49%), να βελτιώσουν την εμπειρία «περιήγησής» τους στο Ίντερνετ και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους.
Ανακοινώθηκε επίσημα πριν από λίγη ώρα το νέο OnePlus 13R και φέρνει μαζί του έναν…
Στον κόσμο των wearables, η ανίχνευση της αρτηριακής πίεσης θεωρείται το επόμενο ιερό δισκοπότηρο για…
Η Acer ανακοίνωσε στο CES 2025 σημαντικές αναβαθμίσεις στις επιδόσεις και στα χαρακτηριστικά των νέων…
Οι κβαντικοί υπολογιστές θα μπορούσαν μια μέρα να κάνουν ένα μεγάλο άλμα προς τα εμπρός…
Στο πλαίσιο μιας σημαντικής αναθεώρησης των πολιτικών της για τον έλεγχο του περιεχομένου που ανακοινώθηκε…
Το σχέδιο της Microsoft να μετατρέψει τα πάντα σε συστήματα με δυνατότητα να παίζουν παιχνίδια…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment