Η Samsung παρουσίασε πρόσφατα το Galaxy Z Fold Special Edition, τη δεύτερη foldable έκδοση της εταιρείας για φέτος. Αν και η συσκευή θα έχει μια περιορισμένη κυκλοφορία στη Νότια Κορέα και την Κίνα, προκαλεί θόρυβο στο Διαδίκτυο, χάρη στην αναβαθμισμένη κύρια κάμερα 200MP, την ελάχιστη τσαλάκωση της οθόνης και τον πιο λεπτό σχεδιασμό. Σίγουρα πρόκειται για μια καλοδεχούμενη αναβάθμιση, αλλά και πάλι η τιμή είναι αρκετά υψηλή και δυστυχώς δεν φαίνεται στον ορίζοντα κάποια πρόθεση από τη Samsung να δημιουργήσει πιο προσιτά foldables.
Μετά το λανσάρισμα του νέου αναδιπλούμενου, η Samsung επιβεβαίωσε στη νοτιοκορεατική εφημερίδα SisaJournal ότι δεν σχεδιάζει να λανσάρει ένα φθηνότερο Galaxy Z Fold. Η Samsung αναφέρει: «Αντί να σκεφτόμαστε το Galaxy Z Fold Special Edition ως ένα premium προϊόν, δείτε το σαν μια συσκευή που κυκλοφορεί για να διευρύνει τις επιλογές σας. Μπορείτε να επιλέξετε ανάλογα με το γούστο σας. Προς το παρόν, δεν έχουμε σχέδια να κυκλοφορήσουμε ένα ξεχωριστό προϊόν με χαμηλότερη τιμή».
Την ώρα που η Samsung ανεβάζει τις τιμές, οι Κινέζοι κατασκευαστές αναδιπλούμενων συσκευών, όπως οι Xiaomi, Huawei, OPPO και Honor, καταλαμβάνουν μερίδιο αγοράς δίνοντας έμφαση στη σχέση κόστους-απόδοσης. Τα foldables από τους Κινέζους κατασκευαστές δεν είναι μόνο οικονομικά αποδοτικά, αλλά είναι επίσης λεπτά σε σύγκριση με τα αντίστοιχα της Samsung.
Επιπλέον, μια αναφορά της Counterpoint Research δείχνει ότι η Huawei κατέλαβε την πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά των foldables με μερίδιο αγοράς 35%, με τη Samsung να έρχεται δεύτερη με μερίδιο 23% και τη Xiaomi με μερίδιο 12%, υποδεικνύοντας ότι η Samsung δέχεται πλέον μεγάλη πίεση από τους κινέζους παίκτες. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε για πόσο καιρό η Samsung θα μπορέσει να κρατήσει τη στρατηγική της να μην κυκλοφορήσει ένα φθηνότερο foldable.
[via]