Τα μπλε checkmarks που εισήγαγε το Gmail για την επαλήθευση των αποστολέων πέρυσι επεκτείνονται πλέον και στις εφαρμογές της υπηρεσίας για συσκευές Android και iOS. Το πρότυπο Brand Indicators for Message Identification (BIMI) εμφανίζει τα λογότυπα των εταιρειών στην «υποδοχή avatar» δίπλα στο όνομα και τη διεύθυνση του αποστολέα. Για παράδειγμα, βλέπετε το logo της Apple αντί για ένα τυπικό «A» μέσα στον κύκλο.
Το Gmail εμφανίζει το μπλε σημάδι επαλήθευσης για αποστολείς που έχουν υιοθετήσει το BIMI με κατοχυρωμένο εμπορικό σήμα (VMC). Η Google αναφέρει ότι «το BIMI προωθεί ένα ακόμη επίπεδο ασφάλειας στο Gmail απαιτώντας ισχυρή πιστοποίηση και επαλήθευση των λογότυπων πριν αυτά εμφανιστούν στο Gmail ως avatars».
Αφού ξεκίνησε να εφαρμόζεται στο web πέρυσι, τώρα επεκτείνεται στο Gmail για Android και iOS. Στις φορητές συσκευές, εμφανίζεται μεταξύ του ονόματος του αποστολέα και της ημερομηνίας. Αν το πατήσετε, θα εμφανιστεί η ακόλουθη προτροπή: «Αυτός ο αποστολέας αυτού του email έχει επαληθεύσει ότι είναι ιδιοκτήτης του [example.com] και του λογότυπου στην εικόνα προφίλ».
Τα μπλε checkmarks στο Gmail για Android και iOS θα εμφανιστούν «μέσα στις επόμενες εβδομάδες» στους προσωπικούς λογαριασμούς Google και Workspace.
Παράλληλα, το Gmail υποστηρίζει το Common Mark Certificate (CMC) έναν «νέο τύπο πιστοποιητικού BIMI που εκδίδεται από τις Αρχές Πιστοποιητικών (CA) και επιτρέπει σε ένα “ευρύτερο φάσμα αποστολέων να χρησιμοποιούν το BIMI, οι οποίοι ενδέχεται να μην έχουν κατοχυρωμένο εμπορικό σήμα που απαιτείται για το πιστοποιητικό επαλήθευσης σήματος (VMC – Verified Mark Certificate)”.
Με ένα CMC, το avatar του εμπορικού σήματος του αποστολέα θα εμφανίζεται χωρίς το σήμα ελέγχου επαλήθευσης του Gmail που εμφανίζεται για τα VMC.
[via]