Σε μια ενημερωμένη σελίδα υποστήριξης της Google, το YouTube ανακοίνωσε ότι πειραματίζεται με την προβολή προτεινόμενων video μεγάλης διάρκειας στη ροή των YouTube Shorts. Αυτό το πείραμα έχει ως στόχο να ενισχύσει την εμβέλεια και την ανακάλυψη των long-form videos με την προβολή τους σε περισσότερα σημεία της πλατφόρμας.
Το YouTube διεξάγει αυτή τη δοκιμή με ένα περιορισμένο σύνολο χρηστών. Εάν ο λογαριασμός σας είναι μεταξύ των επιλεγμένων, μπορεί να αρχίσετε να βλέπετε videos μεγάλου μήκους (ακόμη και αυτά τα βίντεο διάρκειας δύο ωρών) στο Shorts feed σας.
Για να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε τους θεατές να ανακαλύψουν καλύτερα το περιεχόμενο σε διάφορα κανάλια, μορφές και διάρκειες στο YouTube, πραγματοποιούμε μερικά μικρά πειράματα στη σελίδα παρακολούθησης και με τα Shorts. Αν είστε ένας από τους θεατές του πειράματος, αυτές οι νέες εμπειρίες ανακάλυψης θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν ένα μείγμα μορφών βίντεο, συμπεριλαμβανομένων των video μεγάλης διάρκειας, όπου συνήθως θα βλέπατε τα Shorts (παράδειγμα: το Shorts Feed) ή νέες ροές με long-form videos.
Το YouTube δημιούργησε το Shorts για να ανταγωνιστεί τις πλατφόρμες σύντομων βίντεο όπως το TikTok και το Reels του Instagram. Τα YouTube Shorts έχουν διατηρηθεί χωριστά από τα long-form videos στην πλατφόρμα και εμφανίζονται στην ειδική ροή τους με δυνατότητα κύλισης.
Αν και το νέο πείραμα ενισχύει την εμβέλεια των δημιουργών long-form βίντεο σε ένα ευρύτερο κοινό, μπορεί να υποβαθμίσει την εμπειρία των θεατών, ειδικά για όσους καταναλώνουν Shorts. Παρόλο που θα εξακολουθείτε να μπορείτε να απομακρύνετε το long-form βίντεο όταν εμφανίζεται στην τροφοδοσία Shorts, αυτό θα μπορούσε να διακόψει τη ροή.
Επιπλέον, το περιεχόμενο long-form συνήθως δημιουργείται σε οριζόντια μορφή, ενώ τα βίντεο Short δημιουργούνται σε μορφή πορτρέτου. Ως εκ τούτου, η εισαγωγή ενός οριζόντιου βίντεο σε μια ροή με κάθετα βίντεο δεν έχει νόημα. Ωστόσο, αναδεικνύει επίσης την αναγνώριση από το YouTube των Shorts ως ζωτικής σημασίας μέρος της πλατφόρμας, δεδομένου ότι τα Short videos έχουν υψηλότερο ποσοστό διατήρησης του κοινού.
Το καλύτερο είναι ότι πρόκειται για ένα πείραμα και η Google θα καταργήσει αυτή τη λειτουργία αν λάβει αρνητικά σχόλια από τους χρήστες που τη δοκιμάζουν.
[via]