Η Apple φαίνεται ότι επεξεργάζεται το ενδεχόμενο να προσφέρει πακέτο συνδρομής με διαφημίσεις για την υπηρεσία Apple TV+ στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η εταιρεία φέρεται να βρίσκεται σε συζητήσεις με το Broadcaster’s Audience Research Board (BARB) για να διερευνήσει τις απαραίτητες τεχνικές συλλογής δεδομένων για την παρακολούθηση των διαφημιστικών αποτελεσμάτων.
Προς το παρόν, το BARB παρέχει στατιστικά στοιχεία τηλεθέασης για τα μεγάλα βρετανικά δίκτυα, συμπεριλαμβανομένων των BBC, ITV, Channel 4 και Sky, καθώς και για τον προγραμματισμό του Apple TV+. Αυτές οι νέες συζητήσεις υποδηλώνουν ότι η Apple ετοιμάζεται να εφαρμόσει μια διαφημιστικά υποστηριζόμενη βαθμίδα στην υπηρεσία streaming της, παρόμοια με τις κινήσεις των ανταγωνιστών της, όπως το Netflix, το Disney+ και το Amazon Prime Video.
Αν και το BARB παρακολουθεί ήδη τον χρόνο προβολής του περιεχομένου στο Apple TV+, απαιτούνται πρόσθετες τεχνικές για την ακριβή παρακολούθηση των διαφημιστικών μετρήσεων. Τα δεδομένα αυτά είναι ζωτικής σημασίας για τους διαφημιστές προκειμένου να αξιολογήσουν την εμβέλεια και τον αντίκτυπο των εκστρατειών τους στην πλατφόρμα. Εκτός από το Ηνωμένο Βασίλειο, η Apple φέρεται να έχει επίσης διεξάγει παρόμοιες συζητήσεις με οργανισμούς αξιολόγησης στις ΗΠΑ.
Η Apple έχει ήδη συμπεριλάβει περιορισμένης έκτασης διαφημίσεις στις ζωντανές αθλητικές μεταδώσεις της, όπως η περσινή κάλυψη του Major League Soccer, όπου ενσωματώθηκαν διαφημίσεις ακόμη και για τους κατόχους του Season Pass. Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι τον Μάρτιο η Apple προσέλαβε τον Joseph Cady, πρώην διαφημιστικό στέλεχος της NBCUniversal, για να ενισχύσει την ομάδα διαφήμισης video.
Ανταγωνιστές όπως το Netflix και το Disney+ έχουν λανσάρει με επιτυχία συνδρομητικά πακέτα χαμηλότερου κόστους με διαφημίσεις, τα οποία τους βοήθησαν να προσελκύσουν επιπλέον συνδρομητές και να αυξήσουν τα έσοδά τους. Για παράδειγμα, η Netflix ανακοίνωσε πρόσφατα έσοδα-ρεκόρ, εν μέρει λόγω της αύξησης των συνδρομητών κατά 34% στο ad-based πακέτο της.