Το Google Maps είναι η δημοφιλέστερη δωρεάν εφαρμογή πλοήγησης, αλλά όπως και πολλές άλλες υπηρεσίες της Google, έτσι και αυτό βασίζεται σε διαφημίσεις για να αποφέρει κέρδη για την εταιρεία. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Google δοκιμάζει μια νέα μορφή διαφήμισης που θα εμφανίζει αναδυόμενα παράθυρα κατά τη διάρκεια της πλοήγησης, ωθώντας τους χρήστες να κάνουν μια παράκαμψη σε χορηγούμενες τοποθεσίες.
Ένας χρήστης του Google Maps, ο Anthony Higman, ήταν ο πρώτος που εντόπισε και δημοσίευσε τη νέα μορφή διαφήμισης στο X (πρώην Twitter), η οποία δίνει τις επιλογές “Cancel” και “Add Stop” για να προσθέσετε μια χορηγούμενη τοποθεσία στη διαδρομή σας. Σύμφωνα με τον Higman, ένα αναδυόμενο παράθυρο που διαφήμιζε μια αλυσίδα καταστημάτων ψιλικών εμφανίστηκε αυτόματα ενώ περνούσε από ένα βενζινάδικο κοντά στο Atlantic City. Διευκρίνησε, επίσης, ότι “δεν πληκτρολόγησε τίποτα για βενζίνη ή φαγητό ή οτιδήποτε άλλο“ και δήλωσε ότι η μορφή της διαφήμισης “ήταν εξαιρετικά ενοχλητική“.
Η Google χρησιμοποιεί εδώ και καιρό τις διαφημίσεις τοπικών επιχειρήσεων για να οδηγήσει τους χρήστες να καλέσουν ή να επισκεφθούν τις χορηγούμενες τοποθεσίες. Οι διαφημίσεις στο Google Maps μπορούν να εμφανίζονται ως επισημασμένα σημεία στο χάρτη ή στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν οι χρήστες αναζητούν κοντινές επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα “βενζινάδικα κοντά μου”.
Μπορεί το αναδυόμενο παράθυρο να εμφανίζεται σπάνια στο Google Maps, ωστόσο η εταιρεία το έχει δοκιμάσει στο παρελθόν στην άλλη εφαρμογή πλοήγησης, το Waze. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν η Google επέλεξε έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών για να τεστάρει τις αντιδράσεις τους ή αν η νέα μορφή διαφήμισης θα φτάσει σε περισσότερους χρήστες τις επόμενες ημέρες. Αν, πάντως, αποφασίσει να το λανσάρει ως επίσημη μέθοδο διαφήμισης, τότε είναι δεδομένο πως θα υπάρξουν μεγάλες αντιδράσεις.
[via]