Η νέα διαφήμιση επιχειρεί να διορθώσει τη «ζημιά» της προηγούμενης

0


Αφού δέχθηκε έντονη κριτική νωρίτερα αυτό το μήνα, η Apple επιστρέφει με ένα νέο διαφημιστικό σποτ για το iPad Pro με τίτλο «Worlds Made on iPad». Η διαφήμιση, που κατά πάσα πιθανότητα αποσκοπεί να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, παρουσιάζει την ηθοποιό Sofia Wylie, γνωστή από το High School Musical, σε ένα σκηνικό με πράσινη οθόνη.

Ενώ η διαφήμιση «Crush!» της Apple που κατηγορείται ότι καταστρέφει την ανθρώπινη εμπειρία εξακολουθεί να υπάρχει στο κανάλι της εταιρείας στο YouTube, η νέα διαφήμιση είναι μια έντονη σε animation απεικόνιση του τι μπορούν να κάνουν οι δημιουργοί με το νέο iPad Pro της Apple.

Η διαφήμιση διάρκειας ενός λεπτού περιλαμβάνει διαφορετικά θέματα με animated σκηνικό που έχουν δημιουργήσει διάφοροι καλλιτέχνες: «Forest» (από τη Natalie Labarre), «Theatre» (από τους Jin & Jay) και «Colossus» (από τον Eric Lane). Αυτά τα θέματα αναπαράγονται σε προβολή split-screen, όπου η Sofia φαίνεται να κάνει διάφορες δραστηριότητες, όπως τρέξιμο, χορό, άλμα, σύρσιμο και εξερεύνηση του εικονικού περιβάλλοντος.

«Ένα κομμάτι πράσινης οθόνης που ζωντάνεψαν διαφορετικοί animators χρησιμοποιώντας iPad Pro με chip M4 και το νέο Apple Pencil Pro», αναφέρει η Apple στην περιγραφή του βίντεο.

Η Apple δημιούργησε επίσης μια σύντομη έκδοση της διαφήμισης του iPad Pro που φέρει την ίδια οπτική. Η λεζάντα που εμφανίζεται στο βίντεο αναφέρει: «Τι συμβαίνει όταν η ίδια πράσινη οθόνη ζωντανεύει από διαφορετικούς animators του iPad».

Μια διαφορά μεταξύ των δύο είναι ότι η κάθετη έκδοση δείχνει τμήματα της διαφήμισης να μοντάρονται σε ένα iPad Pro. Συνολικά, η νέα διαφήμιση iPad φαίνεται να έχει πιο θετική ατμόσφαιρα σε σύγκριση με τη διαφήμιση Crush που κυκλοφόρησε νωρίτερα αυτό το μήνα.



Πηγή