Categories: Technology

40 χρόνια Δίκτυο Καταστημάτων Γερμανός | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ


Μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά ήταν το 2019 για το δίκτυο καταστημάτων Γερμανός, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του Δικτύου.

Για το 2020, η αλυσίδα διατηρεί τους αναπτυξιακούς της στόχους, πάντα με τον πελάτη στο επίκεντρο. Το φετινό συνέδριο συνέπεσε χρονικά με τη συμπλήρωση 40 χρόνων επιτυχημένης πορείας της μάρκας Γερμανός στην ελληνική αγορά. Από ένα κατάστημα πώλησης μπαταριών το 1980 στο κέντρο της Αθήνας, τα καταστήματα Γερμανός μετεξελίχθηκαν στο μεγαλύτερο retail δίκτυο τεχνολογίας στην Ελλάδα και ένα από τα πιο ισχυρά και αγαπημένα brands.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, από το βήμα του συνεδρίου, αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία της αλυσίδας όλα αυτά τα χρόνια, στη συμβολή της Γερμανός στην ανάπτυξη του Ομίλου ΟΤΕ, αλλά και στη σημασία του Δικτύου για τα μελλοντικά πλάνα της εταιρείας. Απευθυνόμενος στους συνεργάτες της Γερμανός, ο κ. Τσαμάζ εξήρε το πάθος, την τεχνογνωσία και τη σκληρή δουλειά τους όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και την ικανότητά τους να αλλάζουν συνεχώς και να προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες.

Από αριστερά, ο Διευθυντής BU Retail Σταθερής & Κινητής, Κωνσταντίνος Βούζας και ο Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ, Θανάσης Στράτος

Ξεχωριστή στιγμή του συνεδρίου ήταν η παρουσία του επιχειρηματία, κ. Πάνου Γερμανού, ιδρυτή της αλυσίδας Γερμανός, ο οποίος μοιράστηκε με το κοινό σημαντικές στιγμές από την πορεία του.

Καταστήματα Γερμανός: Ισχυρές επιδόσεις το 2019

Όπως αναφέρθηκε στο συνέδριο, το δίκτυο καταστημάτων Γερμανόςπέτυχε και το 2019 ενίσχυση των πωλήσεων τόσο των υπηρεσιών COSMOTE, όσο και των προϊόντων τεχνολογίας. Σε σχέση με πέρυσι αυξήθηκαν σημαντικά οι συνδέσεις COSMOTE Mobile Internet, καθώς και οι συνδέσεις σταθερού Internet υψηλών ταχυτήτων (VDSL).

Σημαντική άνοδος σημειώθηκε στην κατηγορία των wearables, όπου οι πωλήσεις διπλασιάστηκαν σε σχέση με πέρυσι, αποδεικνύοντας το αυξημένο ενδιαφέρον των καταναλωτών για καινοτόμες προτάσεις. Σημαντικά ενισχύθηκαν και οι πωλήσεις των τηλεοράσεων, χάρη στην ενδυνάμωση του portfolio με value for money προτάσεις και τις συνδυαστικές προσφορές με την COSMOTE TV. Μεγάλη απήχηση είχαν τα προϊόντα gaming και τα laptops, όπου σημειώθηκε αύξηση των πωλήσεων, ενώ ενισχύθηκαν και οι πωλήσεις smartphones, ιδίως στα δημοφιλή οικονομικά μοντέλα.

Το 2019 το brand ήρθε πιο κοντά στο νεανικό κοινό, με το YouTube κανάλι της Γερμανός να καταλαμβάνει την 1η θέση μεταξύ των brands που ασχολούνται με τεχνολογία και τηλεπικοινωνίες, προσελκύοντας περισσότερους από 140.000 subscribers.

Από αριστερά, ο Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ, Πέτρος Παπαγγέλης και ο Διευθυντής BU Retail Σταθερής & Κινητής, Κωνσταντίνος Βούζας

Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τα καταστήματα Γερμανός διατήρησαν τη θέση τους ως Νο1 προορισμός για service προϊόντων τεχνολογίας και κινητού. Το 2019, μάλιστα, πάνω από το 50% των επισκευών πραγματοποιήθηκαν άμεσα εντός καταστήματος, απαντώντας στην ανάγκη του πελάτη για γρήγορες και αποτελεσματικές λύσεις.

Για το 2020, στόχοι της αλυσίδας παραμένουν η ανάπτυξη, η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση σε όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη, η ενίσχυση της digital εμπειρίας του, και η περαιτέρω διεύρυνση των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει.

«Μαζί με την τεχνολογία, εξελίσσεται και η μάρκα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Αυτή είναι η δύναμη της αλυσίδας, που μας έχει καθιερώσει ως ένα από τα πιο αγαπημένα brand στην Ελλάδα. Με ανανεωμένα καταστήματα, μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων, digital εργαλεία και ανθρώπινο χαρακτήρα, θα συνεχίσουμε να βάζουμε τον καταναλωτή στην καρδιά της τεχνολογίας, προσφέροντάς του ακόμα πιο δυνατές εμπειρίες», ανέφερε κατά την τοποθέτησή του ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ



Πηγή

iTech News

Leave a Comment

Recent Posts

Διαθέσιμο πλέον και για Xbox!

Πέντε ολόκληρα χρόνια μετά την κυκλοφορία του Death Stranding στο PlayStation, οι παίκτες του Xbox…

3 ώρες ago

Skeleton Crew, έρχεται στο Disney+ στις 4 Δεκεμβρίου

Το Disney+, αποκάλυψε το νέο trailer και poster, της νέας σειράς της Lucasfilm, Star Wars: Skeleton…

3 ώρες ago

Τι είναι και γιατί αποτελεί τη «ραχοκοκκαλιά» της Πυρηνικής Σύντηξης

Υπάρχει ένας σοβαρός λόγος που εξηγεί γιατί δεν έχουμε ακόμη αντιδραστήρες πυρηνικής σύντηξης ικανούς να…

3 ώρες ago

Η SEGA ετοιμάζει νέο Virtua Fighter μετά από 18 χρόνια!

Η SEGA δουλεύει πάνω σε ένα νέο παιχνίδι Virtua Fighter για πρώτη φορά από το…

3 ώρες ago

Αποκαλύφθηκε παγκόσμια κακόβουλη εκστρατεία με θύματα χρήστες fintech

Η ομάδα Παγκόσμιας Έρευνας και Ανάλυσης της Kaspersky (GReAT) αποκάλυψε μια κακόβουλη παγκόσμια εκστρατεία, στην…

5 ώρες ago

Τεχνητή νοημοσύνη ή άνθρωποι; Ποιες εργασίες ωφελούνται περισσότερο από τη χρήση ΑΙ

Με την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης, μια νέα μελέτη από ερευνητές του MIT εξέτασε ποιες εργασίες θα μπορούσαν…

6 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.