Σύμφωνα με έρευνα του SensorTower, οι χρήστες των smartphone δαπάνησαν συνολικά 133 δισεκατομμύρια δολάρια αγοράζοντας εφαρμογές από τα αντίστοιχα καταστήματα των mobile συσκευών τους το 2021.
Πιο συγκεκριμένα, το κατάστημα εφαρμογών Google Play Store μέχρι το τέλος του 2021 θα σημειώσει περίπου 47,9 δισεκατομμύρια δολάρια για αγορές εφαρμογών, μια αύξηση που αποτυπώνεται με το ποσοστό του 23,5% σε σύγκριση με πέρυσι (38,8 δισεκατομμύρια δολάρια). Οι εφαρμογές που αποφέρουν τα περισσότερα χρήματα στο Google Play Store είναι το Google One, το Piccoma και το Disney+.
Αναφορικά με την Apple, το App Store έχει αποκομίσει 85,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, σε σύγκριση με τα 72,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020. Ωστόσο, η ανάπτυξη της είναι στατιστικά χαμηλότερη σε σχέση με εκείνη της Google, καθώς βρίσκεται στο 17,7%. Στο App Store της Apple, η εφαρμογή με τα μεγαλύτερα κέρδη είναι το TikTok, το οποίο βρίσκεται στην τέταρτη θέση σε Android.
Τέλος, οι χρήστες πλήρωσαν 37,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε games μέσω του Google Play, που αποτελεί το 77,87% όλων των αγορών. Τα παιχνίδια με τις μεγαλύτερες εισπράξεις είναι το Coin Master, το Garena Free Fire και το Genshin Impact.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr.
[SensorTower]