Στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων τριμήνου, η Facebook αποκάλυψε ότι πλέον χρησιμοποιούν το κοινωνικό δίκτυο της καθημερινά 1.49 δισ. χρήστες και 2.27 δισ. τουλάχιστον μια φορά το μήνα. Ο τζίρος ανέβηκε κατά 33% στα $13.73 δισ. από $10.33 δισ. το τρίτο τρίμηνο του 2017, και όπως φαντάζεστε, το συντριπτικό ποσοστό αυτού του τζίρου προέρχεται από τις διαφημίσεις ($13.54 δισ.).
Εκτός, όμως, από τα νούμερα επισκεψιμότητας και τον τζίρο, η Facebook ανακοίνωσε ότι πλέον απασχολεί 33.606 υπαλλήλους, κάτι που μεταφράζεται σε αύξηση 45% για το εργατικό δυναμικό της σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2017. Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στις χιλιάδες προσλήψεις που έγιναν για την στελέχωση ομάδων που ασχολούνται με την καταπολέμηση των fake news και τον εντοπισμό κακόβουλων ή καταχρηστικών συμπεριφορών στο κοινωνικό δίκτυο.
Αν βάλουμε στην εξίσωση τα απανωτά σκάνδαλα που ήρθαν στη φόρα τους τελευταίους μήνες, με μεγαλύτερο όλων την ιστορία της Cambridge Analytica και την “ανάκριση” του Mark Zuckerberg από το Αμερικανικό Κογκρέσο, η πορεία του Facebook εξακολουθεί να είναι εντυπωσιακή.
[Facebook]
Η Google παρουσιάζει την επόμενη γενιά τεχνητής νοημοσύνης με το Gemini 2.0 - Newsbeast play…
Το Onimusha: Way of the Sword, η πρώτη νέα προσθήκη στο franchise σαμουράι τρόμου της…
Το πρωτότυπο ντοκιμαντέρ Elton John: Never too Late, σε σκηνοθεσία των R.J. Cutler και David Furnish, είναι τώρα διαθέσιμο, αποκλειστικά…
Το αγαπημένο και πολυδιαφημισμένο Okami θα αποκτήσει sequel, αν και οι λεπτομέρειες είναι, μέχρι στιγμής,…
Η Xiaomi παρουσιάζει το Xiaomi Smart Band 9 Pro και το Χiaomi Smart Band 9…
Η σουηδική 10 Chambers ανακοίνωσε το Den of Wolves στα περσινά Game Awards, οπότε είναι…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment