Categories: Apple

Χρηματοδότησε έρευνα κατά του App Tracking της Apple


Η Facebook έχει κλονιστεί μετά τα νέα μέτρα προστασίας που έλαβε η Apple με το iOS 14.5 για τη συλλογή των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Με το App Tracking Transparency της Apple, πλέον είναι υποχρεωτική η συγκατάθεση των χρηστών προκειμένου να συλλέγονται τα προσωπικά δεδομένα τους για την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων. Η κίνηση της Apple επέφερε σοβαρό πλήγμα στη Facebook, η οποία αποφάσισε να χρηματοδοτήσει μία έρευνα ώστε να εντοπίσει «κενά» στην νέα πολιτική απορρήτου της Apple και να αποδειχθεί ότι είναι επιβλαβής αφενός για τους χρήστες, αφετέρου για τον ανταγωνισμό.

Ο τίτλος της έρευνας είναι Apple Antagonizing – Harming Competition and Consumers under the Guise of Protecting Privacy: An Analysis of Apple’s iOS 14 Policy Updates. Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο SSRN (Social Science Research Network), περιλαμβάνει 23 σελίδες και αναφέρεται στο πόσο ευνοείται η Apple με τις νέες αλλαγές ενώ συγχρόνως ότι βλάπτει ανεπανόρθωτα και μακροπρόθεσμα τον ανταγωνισμό.

Ωστόσο, το γεγονός πως η Facebook χρηματοδότησε τη συγκεκριμένη έρευνα προκαλεί πολλά ερωτήματα σχετικά με την εγκυρότητα και την αξιοπιστία της. Σύμφωνα με την πρώτη σελίδα της επίσης έρευνας αναφέρεται:

“Huber C. Hurst Eminent Scholar Chair in Law and Professor, University of Florida Levin College of Law and Piramal Associate Professor of Business Administration, HBS. We gratefully acknowledge support from Facebook, Inc. in funding this analysis. The views expressed here are solely our own.”

Και σε περίπτωση που αναρωτιέστε τι αφορά η έρευνα, σας παραθέτουμε μία σύνοψη:

Η ενημέρωση του iOS 14 της Apple αντιπροσωπεύει μια αντι-ανταγωνιστική στρατηγική που μεταφράζεται ως μέτρο προστασίας της ιδιωτικής ζωής. Η Apple απαγορεύει πλέον σε εφαρμογές που δεν ανήκουν σε αυτήν να χρησιμοποιούν πληροφορίες απαραίτητες για την παροχή σχετικών, εξατομικευμένων διαφημίσεων, χωρίς ρητή συμμετοχή. Και οι χρήστες μπορούν να συμμετάσχουν μόνο αφού συμφωνήσουν στην παραπλανητική προτροπή σχετικά με την “παρακολούθηση”, την οποία οι εφαρμογές και οι υπηρεσίες της Apple δεν χρειάζεται να εμφανίζουν, επειδή οι καταναλωτές επιλέγονται αυτόματα για την παρακολούθηση της Apple.

Η πολιτική της Apple θα φέρει επικίνδυνα αποτελέσματα για την ενίσχυση της κυριαρχίας του iOS έναντι των λειτουργικών συστημάτων κινητής τηλεφωνίας (OS) και της κυριαρχίας των δικών της εφαρμογών και υπηρεσιών εντός του iOS, μειώνοντας συγχρόνως την επιλογή των καταναλωτών και καταστρέφοντας το δωρεάν οικοσύστημα των εφαρμογών

Στην αντίπερα όχθη, η Apple υποστήριξε ότι οφείλει να παρέχει στους χρήστες την επιλογή της παρακολούθησης τους από εφαρμογές και ιστότοπους για την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων. Μάλιστα, οι πρώτες εκτιμήσεις έδειξαν ότι λιγότερο από το 5% των χρηστών συμφωνούν με την παρακολούθηση, καθώς η πλειοψηφία την απενεργοποίησε.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!

[via]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Η Κίνα κατάφερε να δημιουργήσει όπλο τύπου «Death Star» για καταστροφή δορυφόρων!

Κινέζοι επιστήμονες ισχυρίζονται ότι δημιούργησαν ένα «πραγματικό Death Star» ικανό να καταστρέφει εχθρικούς δορυφόρους που…

50 λεπτά ago

Περίεργο bug στα iPhone εμφανίζει ακατάλληλο περιεχόμενο από το ιστορικό αναζήτησης

Μια ενοχλητική δυσλειτουργία έχει επανεμφανιστεί στα iPhone, αν κρίνουμε από τις αναφορές που κάνουν την…

3 ώρες ago

Αλλάζουν τα Google Maps -Πώς θα αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνουν μέχρι και εστιατόρια

Η Google αναβαθμίζει την εφαρμογή Google Maps ενσωματώνοντας ακόμη πιο ενεργά την τεχνολογία της Τεχνητής…

3 ώρες ago

Νέο teaser και αποκαλυπτήρια για τους τίτλους των επεισοδίων της τελευταίας σεζόν

Η 5η σεζόν του Stranger Things έρχεται το 2025 και επιτέλους έχουμε μερικές περισσότερες λεπτομέρειες.…

3 ώρες ago

Πότισμα του γκαζόν με ένα κλικ στο κινητό – Ο ψηφιακός κηπουρός που ρίχνει 50% λιγότερο νερό

Πότισμα του γκαζόν με ένα κλικ στο κινητό – Ο ψηφιακός κηπουρός που ρίχνει 50%…

16 ώρες ago

Η μεγάλη παραδοχή της Apple: Κανένα προϊόν στο μέλλον δεν θα φτάσει την κερδοφορία των iPhone

Τα μελλοντικά προϊόντα της Apple δεν θα είναι ποτέ τόσο κερδοφόρα όσο τα iPhone προειδοποίησε…

19 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.