Χρηματοδότησε έρευνα κατά του App Tracking της Apple

11


Η Facebook έχει κλονιστεί μετά τα νέα μέτρα προστασίας που έλαβε η Apple με το iOS 14.5 για τη συλλογή των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Με το App Tracking Transparency της Apple, πλέον είναι υποχρεωτική η συγκατάθεση των χρηστών προκειμένου να συλλέγονται τα προσωπικά δεδομένα τους για την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων. Η κίνηση της Apple επέφερε σοβαρό πλήγμα στη Facebook, η οποία αποφάσισε να χρηματοδοτήσει μία έρευνα ώστε να εντοπίσει «κενά» στην νέα πολιτική απορρήτου της Apple και να αποδειχθεί ότι είναι επιβλαβής αφενός για τους χρήστες, αφετέρου για τον ανταγωνισμό.

Ο τίτλος της έρευνας είναι Apple Antagonizing – Harming Competition and Consumers under the Guise of Protecting Privacy: An Analysis of Apple’s iOS 14 Policy Updates. Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο SSRN (Social Science Research Network), περιλαμβάνει 23 σελίδες και αναφέρεται στο πόσο ευνοείται η Apple με τις νέες αλλαγές ενώ συγχρόνως ότι βλάπτει ανεπανόρθωτα και μακροπρόθεσμα τον ανταγωνισμό.

Ωστόσο, το γεγονός πως η Facebook χρηματοδότησε τη συγκεκριμένη έρευνα προκαλεί πολλά ερωτήματα σχετικά με την εγκυρότητα και την αξιοπιστία της. Σύμφωνα με την πρώτη σελίδα της επίσης έρευνας αναφέρεται:

“Huber C. Hurst Eminent Scholar Chair in Law and Professor, University of Florida Levin College of Law and Piramal Associate Professor of Business Administration, HBS. We gratefully acknowledge support from Facebook, Inc. in funding this analysis. The views expressed here are solely our own.”

Και σε περίπτωση που αναρωτιέστε τι αφορά η έρευνα, σας παραθέτουμε μία σύνοψη:

Η ενημέρωση του iOS 14 της Apple αντιπροσωπεύει μια αντι-ανταγωνιστική στρατηγική που μεταφράζεται ως μέτρο προστασίας της ιδιωτικής ζωής. Η Apple απαγορεύει πλέον σε εφαρμογές που δεν ανήκουν σε αυτήν να χρησιμοποιούν πληροφορίες απαραίτητες για την παροχή σχετικών, εξατομικευμένων διαφημίσεων, χωρίς ρητή συμμετοχή. Και οι χρήστες μπορούν να συμμετάσχουν μόνο αφού συμφωνήσουν στην παραπλανητική προτροπή σχετικά με την “παρακολούθηση”, την οποία οι εφαρμογές και οι υπηρεσίες της Apple δεν χρειάζεται να εμφανίζουν, επειδή οι καταναλωτές επιλέγονται αυτόματα για την παρακολούθηση της Apple.

Η πολιτική της Apple θα φέρει επικίνδυνα αποτελέσματα για την ενίσχυση της κυριαρχίας του iOS έναντι των λειτουργικών συστημάτων κινητής τηλεφωνίας (OS) και της κυριαρχίας των δικών της εφαρμογών και υπηρεσιών εντός του iOS, μειώνοντας συγχρόνως την επιλογή των καταναλωτών και καταστρέφοντας το δωρεάν οικοσύστημα των εφαρμογών

Στην αντίπερα όχθη, η Apple υποστήριξε ότι οφείλει να παρέχει στους χρήστες την επιλογή της παρακολούθησης τους από εφαρμογές και ιστότοπους για την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων. Μάλιστα, οι πρώτες εκτιμήσεις έδειξαν ότι λιγότερο από το 5% των χρηστών συμφωνούν με την παρακολούθηση, καθώς η πλειοψηφία την απενεργοποίησε.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!

[via]



Πηγή