Categories: Microsoft

Το YouTube ισχυρίζεται ότι δεν αποκρύπτει το κουμπί παράλειψης των διαφημίσεων


Το YouTube είναι η πλατφόρμα streaming video για δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Παρόλο που υπάρχει ένα τεράστιο κομμάτι χρηστών που πληρώνουν για συνδρομές Premium για να παρακάμπτουν τις διαφημίσεις, υπάρχουν εκατομμύρια χρήστες που εξακολουθούν να προτιμούν να βλέπουν διαφημίσεις για να απολαμβάνουν δωρεάν το περιεχόμενο του.

Συνήθως παρέχεται η δυνατότητα να παραλείψετε μια διαφήμιση μετά από μερικά δευτερόλεπτα και να συνεχίσετε να παρακολουθείτε το video σας. Ωστόσο, ορισμένοι χρήστες κατηγόρησαν το YouTube ότι αποκρύπτει σκόπιμα το κουμπί παράλειψης διαφημίσεων, αναγκάζοντάς τους να παρακολουθήσουν ολόκληρη τη διαφήμιση.

Ορισμένοι χρήστες έχουν επισημάνει ότι το YouTube αποκρύπτει το κουμπί παράλειψης διαφημίσεων με μαύρο πλαίσιο. Το YouTube απάντησε τελικά στους ισχυρισμούς αυτούς. Σε δήλωση που εξέδωσε στο The Verge, η εκπρόσωπος του YouTube, Oluwa Falodun, αρνήθηκε τις κατηγορίες εναντίον της εταιρείας.

Η Falodun δήλωσε ότι η εταιρεία δεν καταργεί το κουμπί παράλειψης διαφημίσεων, αλλά αλλάζει μερικά στοιχεία του τρόπου εμφάνισης των διαφημίσεων στην πλατφόρμα. Σύμφωνα με τη Falodun, «το YouTube δεν κρύβει το κουμπί παράλειψης διαφημίσεων. Στις διαφημίσεις με δυνατότητα παράλειψης, το κουμπί εμφανίζεται μετά από 5 δευτερόλεπτα μετά την αναπαραγωγή, όπως πάντα».

Μιλώντας για τις αλλαγές που εξετάζει η πλατφόρμα ροής βίντεο, η Falodun δήλωσε ότι το YouTube «μειώνει τα στοιχεία στο πρόγραμμα αναπαραγωγής διαφημίσεων, ώστε οι θεατές να μπορούν να ασχοληθούν βαθύτερα με τη διαφήμιση μέσω μιας πιο καθαρής εμπειρίας». Προσθέτοντας περαιτέρω, η εκπρόσωπος δήλωσε ότι «οι χρήστες τόσο σε desktop όσο και σε mobile μπορεί επίσης να δουν το χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης για την παράλειψη μιας διαφήμισης “να εμφανίζεται ως μπάρα προόδου στο κάτω μέρος της οθόνης”.

Καθώς το YouTube βομβαρδίζει τους θεατές με διαφημίσεις, ακόμη και όταν κάνουν παύση σε ένα βίντεο, η εταιρεία εντείνει τον αγώνα της κατά των ad-blockers. Αν και το YouTube θέλει οι άνθρωποι να βλέπουν διαφημίσεις, προς το παρόν, δεν φαίνεται ότι η εταιρεία έχει σκοπό να καταργήσει εντελώς το κουμπί παράλειψης διαφημίσεων.

Αν όμως έχετε βαρεθεί να βλέπετε διαφημίσεις κάθε λίγα δευτερόλεπτα όταν παρακολουθείτε το αγαπημένο σας περιεχόμενο στο YouTube, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να εγγραφείτε στο YouTube Premium. Ωστόσο, η εταιρεία αύξησε πρόσφατα τις τιμές της συνδρομής, καθιστώντας την εμπόδιο για τους μέσους χρήστες που μπορεί να μην θέλουν να δώσουν χρήματα μόνο και μόνο για να παραλείπουν τις διαφημίσεις.

[via]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Η Ιαπωνία έστειλε τον πρώτο ξύλινο δορυφόρο στο Διάστημα!

Ιάπωνες ερευνητές μόλις έστειλαν τον πρώτο ξύλινο δορυφόρο στον κόσμο στο Διάστημα, όπως αναφέρει το…

4 ώρες ago

Ξεπέρασε τα 146 εκατ. πωλήσεις, δεν αλλάζουν τα σχέδια για το Switch 2

Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα της Nintendo, το Nintendo Switch παρουσιάζει μια μικρή πτώση…

11 ώρες ago

Σημαντική ανακάλυψη για το περίφημο Πρόβλημα των Τριών Σωμάτων

Το πρόβλημα των τριών σωμάτων είναι ένα από τα πιο δημοφιλή στον τομέα της Αστρονομίας,…

12 ώρες ago

Η AstroForge έλαβε την πρώτη άδεια εξόρυξης πολύτιμων μετάλλων από αστεροειδείς

Η εταιρεία αναζήτησης αστεροειδών AstroForge απέκτησε την πρώτη εμπορική άδεια λειτουργίας και επικοινωνίας με ένα…

12 ώρες ago

Games, εφαρμογές και ιστοσελίδες μπορούν να γίνουν απειλές για την ασφάλεια μας

Τα smartphones έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας. Από τα παιδιά, τους εφήβους, τους…

13 ώρες ago

Ιστορικό επίτευγμα: Το πρώτο κλωνοποιημένο κουνάβι γέννησε δύο υγιή μωρά

Ιστορικό επίτευγμα: Το πρώτο κλωνοποιημένο κουνάβι γέννησε δύο υγιή μωρά - Newsbeast play …

13 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.