Categories: Internet

Το TikTok ανακοινώνει ενέργειες για την αυτόματη επισήμανση του AI περιεχομένου


Ενέργειες και συνεργασίες για την αυτόματη επισήμανση περιεχομένου που δημιουργήθηκε μέσω τεχνητής νοημοσύνης ανακοίνωσε το TikTok. Η πλατφόρμα θα αρχίσει να επισημαίνει αυτόματα περιεχόμενο που δημιουργείται μέσω AI και μεταφορτώνεται από συγκεκριμένες πλατφόρμες, ενώ πρωτοπορεί στον κλάδο με την εφαρμογή των τεχνολογίας Διαπιστευτηρίων Περιεχομένου (Content Credentials), κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στις πλατφόρμες διαμοιρασμού βίντεο. Για την πραγματοποίηση αυτών των ενεργειών, το TikTok συνεργάζεται με με τον Συνασπισμό για την Προέλευση και Αυθεντικότητα Περιεχομένου – Coalition for Content Provenance and Authenticity (C2PA), ενώ ταυτόχρονα, υποστηρίζοντας τους χρήστες στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης και στη διαχείριση του περιεχομένου που δημιουργήθηκε μέσω AI λανσάρει νέους πόρους γραμματισμού στα μέσα, που ανέπτυξε σε συνεργασία με ειδικούς όπως το Mediawise.

Συνεργασία με τον κλάδο μας για την προώθηση της διαφάνειας και της παιδείας στην τεχνητή νοημοσύνη

Adam Presser, Head of Operations & Trust and Safety

Σήμερα, μοιραζόμαστε ενημερώσεις σχετικά με τις συνεχείς προσπάθειές μας να βοηθήσουμε τους δημιουργούς να εκφράσουν με ασφάλεια και υπευθυνότητα τη δημιουργικότητά τους με περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη (AI) (AIGC). Το TikTok αρχίζει να επισημαίνει αυτόματα περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη (AIGC) όταν μεταφορτώνεται από ορισμένες άλλες πλατφόρμες. Για να το κάνουμε αυτό, συνεργαζόμαστε με τον Συνασπισμό για την Προέλευση και Αυθεντικότητα Περιεχομένου – Coalition for Content Provenance and Authenticity (C2PA) και γινόμαστε η πρώτη πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο που εφαρμόζει την τεχνολογία Διαπιστευτηρίων Περιεχομένου Content Credentials. Για να βοηθήσουμε την κοινότητά μας να περιηγηθεί στο AIGC και να διαχειριστεί την παραπληροφόρηση στο διαδίκτυο λανσάρουμε επίσης νέους πόρους γραμματισμού στα μέσα, τους οποίους αναπτύξαμε με την καθοδήγηση ειδικών, όπως το Mediawise.

Επένδυση στη διαφάνεια καθώς η τεχνητή νοημοσύνη εξελίσσεται

Η τεχνητή νοημοσύνει δίνει απίστευτα δημιουργικές ευκαιρίες, αλλά μπορεί να μπερδέψει ή να παραπλανήσει τους θεατές εάν δεν γνωρίζουν ότι το περιεχόμενο δημιουργήθηκε από τεχνητή νοημοσύνη. Η επισήμανση βοηθά να γίνει ξεκάθαρο αυτό το πλαίσιο — γι’ αυτό επισημαίνουμε το AIGC κατασκευασμένο με εφέ TikTok AI και ζητάμε από τους δημιουργούς να επισημαίνουν το ρεαλιστικό AIGC για περισσότερο από ένα χρόνο. Κατασκευάσαμε επίσης ένα πρώτο στο είδος του εργαλείο για να το κάνουμε αυτό εύκολο, το οποίο έχουν χρησιμοποιήσει πάνω από 37 εκατομμύρια δημιουργοί από το περασμένο φθινόπωρο. 

Συνεργασία με τον κλάδο μας για την επισήμανση του AIGC

Από σήμερα, επεκτείνουμε την αυτόματη επισήμανση του AIGC που δημιουργήθηκε σε ορισμένες άλλες πλατφόρμες, λανσάροντας τη δυνατότητα ανάγνωσης Διαπιστευτηρίων Περιεχομένου, μια τεχνολογία από τον Συνασπισμό για την Προέλευση και Αυθεντικότητα Περιεχομένου (C2PA) . Τα Διαπιστευτήρια Περιεχομένου επισυνάπτουν “μεταδεδομένα” στο περιεχόμενο, τα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να αναγνωρίσουμε και να επισημάνουμε αμέσως την AIGC. Αυτή η δυνατότητα άρχισε να κυκλοφορεί σήμερα και θα εφαρμοστεί σε όλους τους χρήστες παγκοσμίως τις επόμενες εβδομάδες. Τους επόμενους μήνες, θα αρχίσουμε επίσης να επισυνάπτουμε Διαπιστευτήρια Περιεχομένου στο περιεχόμενο του TikTok, το οποίο θα παραμείνει στο περιεχόμενο κατά τη λήψη. Αυτό σημαίνει ότι οποιοσδήποτε θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το εργαλείο ταυτοποίησης Verify του C2PA για να βοηθήσει στον εντοπισμό του AIGC που δημιουργήθηκε στο TikTok και ακόμη και να μάθει πότε, πού και πώς δημιουργήθηκε ή επεξεργάστηκε το περιεχόμενο. Άλλες πλατφόρμες που υιοθετούν Διαπιστευτήρια Περιεχομένου θα μπορούν να το επισημαίνουν αυτόματα. 

Καθοδηγώντας την υιοθέτηση από τον κλάδο

Για να συμβάλουμε στην υιοθέτηση των Διαπιστευτηρίων Περιεχομένου στον κλάδο μας, συμμετέχουμε επίσης στην Πρωτοβουλία Αυθεντικότητας Περιεχομένου (CAI) υπό την ηγεσία της Adobe. Το TikTok είναι η πρώτη πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο που εφαρμόζει τα Διαπιστευτήρια Περιεχομένου. Αυτό σημαίνει ότι η αύξηση του AIGC με αυτόματη επισήμανση στο TikTok μπορεί να είναι αρχικά σταδιακή, καθώς πρέπει να έχει τα μεταδεδομένα Διαπιστευτηρίων Περιεχομένου για να το αναγνωρίσουμε και να το επισημάνουμε. Ωστόσο, καθώς το εφαρμόζουν και άλλες πλατφόρμες, θα μπορούμε να κάνουμε επισήμανση σε περισσότερο περιεχόμενο. 

“Έχοντας μια τεράστια κοινότητα δημιουργών και χρηστών στο TikTok παγκοσμίως, είμαστε ενθουσιασμένοι που τους καλωσορίζουμε τόσο στο C2PA όσο και στο CAI καθώς ξεκινά το ταξίδι για την παροχή μεγαλύτερης διαφάνειας και αυθεντικότητας στην πλατφόρμα. Σε μια εποχή που μπορεί να τροποποιηθεί οποιοδήποτε ψηφιακό περιεχόμενο, είναι απαραίτητο να παρέχουμε τρόπους στο κοινό για να διακρίνει τι είναι αλήθεια. Η σημερινή ανακοίνωση είναι ένα κρίσιμο βήμα προς την επίτευξη αυτού του αποτελέσματος”. – Dana Rao, General Counsel και Chief Trust Officer, Adobe 

Προώθηση γραμματισμού στα μέσα

Ενώ οι ειδικοί συνιστούν ευρέως την επισήμανση AIGC ως τρόπο υποστήριξης της δημιουργίας υπεύθυνου περιεχομένου, προειδοποιούν επίσης ότι οι ετικέτες μπορεί να προκαλέσουν σύγχυση εάν οι θεατές δεν γνωρίζουν το πλαίσιο σχετικά με το τι εννοούν. Γι’ αυτό συνεργαζόμαστε με ειδικούς για να αναπτύξουμε εκστρατείες γραμματισμού στα μέσα που μπορούν να βοηθήσουν την κοινότητά μας να εντοπίσει και να σκεφτεί κριτικά το AIGC και την παραπληροφόρηση. 

“Το Fact-Checking (Έλεγχος Γεγονότων) Δίκτυό μας για εφήβους έχει αποκτήσει ένα κοινό, με καινοτόμα βίντεο γραμματισμού στα μέσα στο TikTok, από το 2019. Πέντε χρόνια μετά, είμαστε ενθουσιασμένοι που δίνουμε τη δυνατότητα σε ακόμη περισσότερους ανθρώπους να διαχωρίσουν τα γεγονότα από τη φαντασία στο διαδίκτυο.” — Alex Mahadevan, Διευθυντής, MediaWise 

Συνεχίζοντας την αντιμετώπιση του επιβλαβούς περιεχομένου

Ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να απολαμβάνουν υπεύθυνα περιεχόμενο που δημιουργείται με τεχνητή νοημοσύνη, θα υπάρξουν κακόβουλοι που θα χρησιμοποιήσουν το AIGC ώστε σκόπιμα να εξαπατήσουν. Είμαστε σε επαγρύπνηση έναντι αυτών των κινδύνων, γι’ αυτό και οι πολιτικές μας απαγορεύουν ρητά το επιβλαβές παραπλανητικό περιεχόμενο που δημιουργείται με τεχνητή νοημοσύνη —είτε φέρει ετικέτα είτε όχι— ενώ φέτος υπογράψαμε μια κλαδική συμφωνία για την καταπολέμηση της χρήσης παραπλανητικής τεχνητής νοημοσύνης στις εκλογές. Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη εξελίσσεται, συνεχίζουμε να επενδύουμε στην καταπολέμηση του επιβλαβούς AIGC εξελίσσοντας τα προληπτικά μας μοντέλα ανίχνευσης, συμβουλευόμενοι ειδικούς και συνεργαζόμενοι με ομότιμους φορείς για κοινές λύσεις.



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Ανακαλύψτε τις προτάσεις οθονών σε εξαιρετικές τιμές για αυτά τα Χριστούγεννα

Αυτή τη γιορτινή περίοδο, η Philips Monitors δημιουργεί μια σειρά προτάσεων από ευέλικτες και καινοτόμες…

6 ώρες ago

Το open-source AI μοντέλο παραγωγής video της Tencent εντυπωσιάζει!

Στις αρχές της χρονιάς, η OpenAI παρουσίασε το Sora, ένα νέο AI μοντέλο παραγωγής βίντεο…

6 ώρες ago

Η Κίνα ετοιμάζει τραίνα maglev ταχύτητας 1000 km/h με σταθερή σύνδεση 5G!

Η Κίνα πρωταγωνιστεί ολοένα και περισσότερο στην τεχνολογική πρόοδο, όχι μόνο στον τομέα της αεροδιαστημικής,…

6 ώρες ago

Δείτε το launch trailer του πολυαναμενόμενου παιχνιδιού

Στις τρεις πρώτες ταινίες του Indiana Jones, ο Dr. Henry Jones Jr. δεν συνάντησε ποτέ…

6 ώρες ago

Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της 2ης σεζόν

Ο Walton Goggins του Fallout λέει ότι είναι «ωραίο συναίσθημα» να επιστρέφει στο ρόλο του…

6 ώρες ago

Πρωτοποριακή τεχνολογία ίσως δώσει λύσει στο πρόβλημα των ναρκοπέδιων και όχι μόνο

Ερευνητές στις ΗΠΑ ανέπτυξαν μια τεχνολογία που μπορεί να ανιχνεύει νάρκες από μακριά και με…

7 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.