Η πλατφόρμα του Tik Tok δεσμεύτηκε να ευθυγραμμιστεί με τους κανόνες της ΕΕ, ανακοίνωσε σήμερα η Κομισιόν.
Μετά από διαλόγους με την Επιτροπή και το δίκτυο των εθνικών αρχών για την προστασία των καταναλωτών (CPC), η TikTok δεσμεύτηκε να ευθυγραμμίσει τις πρακτικές της με τους κανόνες της ΕΕ για τη διαφήμιση και την προστασία των καταναλωτών, δηλαδή την οδηγία για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, την οδηγία για τα δικαιώματα των καταναλωτών και την οδηγία για τις αθέμιτες συμβάσεις.
Οι διαπραγματεύσεις ξεκίνησαν ύστερα από καταγγελία της Ευρωπαϊκής Οργάνωσης Καταναλωτών (BEUC). Τον Φεβρουάριο του 2021, η BEUC σήμανε συναγερμό σχετικά με ορισμένες προβληματικές πρακτικές του TikTok που φέρεται να παραβιάζει τους κανόνες της ΕΕ για τους καταναλωτές. Για παράδειγμα, η BEUC είχε διαπιστώσει ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα δεν προστατεύει τα παιδιά από κρυφές διαφημίσεις και ακατάλληλο περιεχόμενο. Μετά την καταγγελία, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μαζί με την CPC, και υπό την ηγεσία των ιρλανδικών και σουηδικών αρχών καταναλωτών, ξεκίνησε διάλογο με την TikTok. Η TikTok δεσμεύτηκε να αλλάξει τις πρακτικές της.
Ο Επίτροπος Δικαιοσύνης, Ντιντιέ Ρέιντερς, δήλωσε: «Όλες οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να τηρούν τους κανόνες και να διασφαλίζουν ότι οι καταναλωτές μπορούν να προσδιορίσουν εύκολα το εμπορικό περιεχόμενο, ακόμη και όταν προωθείται από παράγοντες επιρροής. Χαιρετίζουμε τη δέσμευση της TikTok για περισσότερη διαφάνεια στον τρόπο λειτουργίας της επιχειρηματικής της δραστηριότητας. Χάρη στον διάλογό μας, οι καταναλωτές θα μπορούν να εντοπίζουν όλα τα είδη διαφημίσεων στις οποίες εκτίθενται όταν χρησιμοποιούν αυτήν την πλατφόρμα. Παρά τη σημερινή δέσμευση, θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε την κατάσταση στο μέλλον, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις επιπτώσεις στους νέους χρήστες».
Το Δίκτυο Συνεργασίας για την Προστασία των Καταναλωτών (CPC) θα παρακολουθεί ενεργά την υλοποίηση αυτών των δεσμεύσεων, το 2022 και μετά. Οι Αρχές Προστασίας Δεδομένων θα παραμείνουν αρμόδιες για την αξιολόγηση της συμμόρφωσης των νέων πολιτικών και πρακτικών της εταιρείας με τους κανόνες προστασίας δεδομένων της ΕΕ.
Οι εθνικές αρχές είναι υπεύθυνες για την επιβολή της νομοθεσίας της ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών. Χάρη στον ενημερωμένο Κανονισμό Συνεργασίας για την Προστασία των Καταναλωτών, έχουν πλέον ισχυρότερες εξουσίες για τον εντοπισμό παρατυπιών και την ταχεία δράση κατά των απατεώνων. Η συνεργασία ισχύει για τους κανόνες των καταναλωτών που καλύπτουν διάφορους τομείς όπως οι αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, το ηλεκτρονικό εμπόριο, ο γεωγραφικός αποκλεισμός, τα πακέτα διακοπών, οι διαδικτυακές πωλήσεις και τα δικαιώματα των επιβατών.
Το «Εxperience AI» της Google έρχεται να εκπαιδεύσει τους εκπαιδευτικούς σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης -…
Τι κοινό έχουν οι OpenAI, Anthropic και Meta; Είναι τεχνολογικοί γίγαντες που πρόσφατα δάνεισαν την…
«Θέλω να βγάλω (νέα) ταυτότητα» – «Τσίπουρο πίνεις;»: Γενέθλια για το mAigov, οι 10 πιο…
Μαζί με το νέο Gemini 2.0, η Google ανακοίνωσε σήμερα μια νέα λειτουργία που ονομάζεται…
Μια δυσχερής διακοπή υπηρεσιών έπληξε αρκετές από τις εφαρμογές της Meta, με χιλιάδες ανθρώπους παγκοσμίως…
Λιγότερο από ένα χρόνο μετά το ντεμπούτο του Gemini 1.5, το τμήμα DeepMind της Google…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment