To Spotify ετοιμάζεται να κονταροχτυπηθεί στα ίσα με το YouTube, με τη μουσική πλατφόρμα να φέρνει νέα λειτουργία στην εφαρμογή της.
Το YouTube αντιμετωπίζει τώρα σκληρό ανταγωνισμό από το Spotify, το οποίο μόλις ξεκίνησε τη διάθεση μουσικών βίντεο για τους χρήστες του Spotify σε 11 χώρες.
Το Spotify ελπίζει ότι η νέα λειτουργία θα επιτρέψει στους θαυμαστές να «βουτήξουν βαθύτερα στη μουσική ενός καλλιτέχνη».
«Πολλές φορές στη δική μου εμπειρία και σε αμέτρητους άλλους, τα μουσικά βίντεο παίζουν καθοριστικό ρόλο στο να σε τραβήξουν: σε κάνουν από ακροατή να γίνεις οπαδός» δήλωσε ο Charlie Hellman, αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος μουσικών προϊόντων στο Spotify.
H νέα λειτουργία για βίντεο κλιπ
«Αποτελούν σημαντικό μέρος της εργαλειοθήκης πολλών καλλιτεχνών και είναι φυσικό να υπάρχουν στο ίδιο μέρος που πάνω από μισό δισεκατομμύριο άνθρωποι επιλέγουν να ακούν μουσική», σημείωσε ο Charlie Hellman.
Το Spotify διαθέτει ήδη αρκετές επιλογές βίντεο. Σε αυτές περιλαμβάνονται τα Clips 30 δευτερολέπτων, τα οποία οι καλλιτέχνες μπορούν να προσθέσουν στις σελίδες των άλμπουμ τους ή στα προφίλ τους, και το Canvas -ένα σύντομο οπτικό υλικό σε επανάληψη, που οι καλλιτέχνες μπορούν να διαθέτουν σε κομμάτια τους στην πλατφόρμα.
Ωστόσο, μέχρι τώρα, οι χρήστες δεν είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ολόκληρα μουσικά βίντεο μέσα από την εφαρμογή.
Η λειτουργία αυτή ανακοινώθηκε σήμερα και περιγράφεται ως ένας «δυνατός τρόπος για τους θαυμαστές να ανακαλύπτουν και να συνδέονται με τη μουσική».
Σε μια ανάρτησή του, το Spotify εξήγησε: «Το Spotify είναι το μέρος όπου οι θαυμαστές πηγαίνουν για να βουτήξουν βαθύτερα στη μουσική ενός καλλιτέχνη. Έτσι, είτε είστε σούπερ φαν που θέλετε να ξαναδείτε τα βίντεο που αγαπάτε και να τα μοιραστείτε με τους φίλους σας, είτε ένας περιστασιακός φαν που αναζητά νέες κυκλοφορίες, τα μουσικά βίντεο δημιουργούν ένα νέο σημείο σύνδεσης με τους καλλιτέχνες».
Σε ποιες χώρες τίθεται σε εφαρμογή η νέα λειτουργία
Ένας «μικρός κατάλογος» μουσικών βίντεο θα αρχίσει να κυκλοφορεί από σήμερα στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, την Ιταλία, τις Κάτω Χώρες, την Πολωνία, τη Σουηδία, τη Βραζιλία, την Κολομβία, τις Φιλιππίνες, την Ινδονησία και την Κένυα.
Η λειτουργία είναι διαθέσιμη μόνο σε beta έκδοση και αφορά τους χρήστες με συνδρομή Premium.
Αν κάποιος είναι κάτοικος αυτών των χωρών και χρήστης της Premium έκδοσης σε μία από αυτές τις 11 αγορές, απλά μεταβαίνει στο iOS, το Android, τον υπολογιστή ή την τηλεόρασή του και πατάει τη διαθέσιμη επιλογή «Εναλλαγή σε βίντεο» για τα υποστηριζόμενα μουσικά κομμάτια. Στη συνέχεια, το μουσικό βίντεο θα αρχίσει να αναπαράγεται.
Για να παρακολουθήσει το βίντεο σε πλήρη οθόνη, ο χρήστης θα πρέπει, απλώς, να θέσει την κινητή συσκευή του σε οριζόντια λειτουργία. Αν θέλει να επιστρέψει στην ακρόαση στο παρασκήνιο, μπορεί να πατήσει «Εναλλαγή σε ήχο», ανά πάσα στιγμή.
«Σε αυτό το beta λανσάρισμα θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να επαναλαμβάνουμε με βάση τα σχόλια τόσο των χρηστών όσο και των καλλιτεχνών», πρόσθεσε το Spotify.
«Μείνετε συντονισμένοι, καθώς ελπίζουμε να επεκτείνουμε τον κατάλογο των μουσικών βίντεο και να φέρουμε τη λειτουργία σε περισσότερους χρήστες και χώρες», σημείωσε.