Να διαβιβάσουν τα δεδομένα των πελατών τους με στόχο να προτείνει την παροχή νέων υπηρεσιών στο Messenger, ζήτησε το Facebook το οποίο προσέγγισε μεγάλες αμερικανικές τράπεζες, όπως ανέφερε σήμερα στο Γαλλικό Πρακτορείο μια πηγή με γνώση του θέματος.
Το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης είχε επαφές, πριν από αρκετούς μήνες, με την τράπεζα λιανικής τραπεζικής Chase της JPMorgan, τη Citi (Citigroup) και τη Wells Fargo, εξήγησε αυτή η πηγή, που δεν θέλησε να κατονομαστεί, προσθέτοντας ότι η Chase δεν έδωσε συνέχεια στις επαφές.
Επαφές υπήρξαν και με την τράπεζα U.S Bancorp, όπως έγραψε η αμερικανική εφημερίδα Wall Street Journal, η οποία αποκάλυψε την υπόθεση.
Η εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ ήλπιζε να αποκτήσει πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με κάθε λογής οικονομικές συναλλαγές που έγιναν με τραπεζικές κάρτες και να μάθει το υπόλοιπο των τρεχόντων τραπεζικών λογαριασμών των πελατών, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Επιπλέον, ζητούσε πληροφορίες για τα εμπορικά καταστήματα με τα οποία είχαν συναλλαγές και πρότεινε, ως αντάλλαγμα, στις τράπεζα να προωθήσει στο Messenger, το οποίο έχει 1,3 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες, ορισμένες από τις προσφορές τους.
Το Facebook, αντιθέτως, δεν διευκρίνισε με ποιον ακριβώς τρόπο σκόπευε να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα που ζήτησε, επισήμανε η πηγή.
Σε επικοινωνία με το Γαλλικό Πρακτορείο, όπως μεταδίδει το αντίστοιχο Αθηναϊκό, η Facebook και η Citigroup δεν έχουν προς το παρόν ανταποκριθεί, ενώ η Wells Fargo δεν θέλησε να σχολιάσει σχετικά.
Η εκπρόσωπος Τύπου της JPMorgan Chase Πατρίσια Γουέξλερ έστειλε στο Γαλλικό Πρακτορείο τη δήλωση που έκανε στη Wall Street Journal.
«Δεν διαβιβάζουμε τα δεδομένων των συναλλαγών των πελατών μας (…) και επομένως απορρίψαμε ορισμένες προτάσεις» που μας έγιναν, τονίζεται στην ανακοίνωση.