Categories: Internet

Το Ask είναι το εργαλείο παραγωγικής AI που δοκιμάζει η Apple


Η Apple δοκιμάζει εσωτερικά ένα νέο εργαλείο παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) τύπου ChatGPT, το οποίο θα επιτρέπει στους υπαλλήλους να προσφέρουν ταχύτερη τεχνική υποστήριξη στο μέλλον.

Η Apple ξεκίνησε πρόσφατα ένα πιλοτικό πρόγραμμα που παρέχει σε επιλεγμένους συμβούλους υποστήριξης της υπηρεσίας AppleCare πρόσβαση σε ένα νέο εργαλείο με την ονομασία “Ask“, το οποίο μπορεί να παράγει αυτόματα απαντήσεις σε τεχνικές ερωτήσεις που λαμβάνουν από πελάτες. Οι σύμβουλοι μπορούν στη συνέχεια να μεταφέρουν τις πληροφορίες στους καταναλωτές μέσω διαδικτυακών συνομιλιών ή μέσω τηλεφώνου.

Το “Ask” θα απαντά αυτόματα σε ένα ερώτημα με σχετικές πληροφορίες από την εσωτερική βάση γνώσεων της Apple και οι σύμβουλοι μπορούν να βαθμολογήσουν μια απάντηση ως “χρήσιμη” ή “μη χρήσιμη”. Οι σύμβουλοι μπορούν να κάνουν έως και πέντε ερωτήσεις παρακολούθησης ανά θέμα. Η Apple δήλωσε ότι σχεδιάζει να διαθέσει το εργαλείο σε περισσότερους συμβούλους στο μέλλον, αφού συλλέξει σχόλια.

Η Apple ενθαρρύνει τους συμμετέχοντες συμβούλους να χρησιμοποιούν το “Ask” προτού χρησιμοποιήσουν τις παραδοσιακές μεθόδους αναζήτησης ή συμβουλευτούν έναν ανώτερο σύμβουλο για πληροφορίες και αναφέρει ότι το εργαλείο είναι χρήσιμο για την επίλυση σύνθετων ή άγνωστων ζητημάτων. Καθώς το εργαλείο συνδέεται με την εσωτερική βάση γνώσεων της Apple, η εταιρεία διασφαλίζει ότι οι απαντήσεις είναι πραγματικές, ανιχνεύσιμες και χρήσιμες.

Ένα παράδειγμα ερωτήματος στο οποίο μπορεί να απαντήσει το “Ask“: “Ένας πελάτης δεν μπορεί να ενημερώσει τη συσκευή του σε iOS 13.7. Τι μπορεί να γίνει;

Η Apple αναμένεται ότι θα υιοθετήσει την παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη σε μεγάλο βαθμό φέτος. Ο Mark Gurman του Bloomberg δήλωσε ότι το iOS 18 θα περιλαμβάνει πολλά νέα χαρακτηριστικά παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης στα Siri, Spotlight, Messages, Health, Numbers, Pages, Keynote και πολλά άλλα, και ήταν ο πρώτος που ανέφερε ότι η ομάδα AppleCare θα χρησιμοποιήσει παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη για να επιταχύνει την υποστήριξη πελατών. Αυτή είναι η πρώτη φορά που αναφέρονται λεπτομέρειες σχετικά με το εσωτερικό εργαλείο “Ask” της Apple.

[via]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Μήπως η κατάργηση του fact-checking στις πλατφόρμες Facebook και Instagram στις ΗΠΑ είναι απλά ένα δέντρο στο δάσος;

Μήπως η κατάργηση του fact-checking στις πλατφόρμες Facebook και Instagram στις ΗΠΑ είναι απλά ένα…

5 ώρες ago

Το X επισημαίνει τους λογαριασμούς παρωδίας με σχετικές ετικέτες

Οι λογαριασμοί παρωδίας στο X (πρώην Twitter) πρόκειται να γίνουν πιο ξεκάθαροι. Συγκεκριμένα, ο επίσημος…

7 ώρες ago

Ακόμα πιο καθαρά renders και πρώτο σχόλιο από την εταιρεία για τις διαρροές

Η Nintendo βρίσκεται σε ετοιμότητα για την παρουσίαση του Nintendo Switch 2, κάτι που πιθανότατα…

7 ώρες ago

Η πρώτη ιπτάμενη επιβατική μοτοσικλέτα στον κόσμο [CES 2025]

Η «πρώτη ιπτάμενη επιβατική μοτοσικλέτα στον κόσμο», που ονομάζεται Skyrider X1, μόλις παρουσιάστηκε στο CES…

7 ώρες ago

Η LG επεκτείνει τα AI Home Solutions στις μετακινήσεις [CES 2025]

Η LG Electronics (LG) παρουσιάζει στη CES 2025 μια καινοτόμα λύση που ενισχύει την άνεση…

8 ώρες ago

Η νέα ταινία της Amy Adams κάνει πρεμιέρα στο Disney+ στην Ελλάδα

Η ταινία «Nightbitch» της Searchlight Pictures, σε σενάριο και σκηνοθεσία της Marielle Heller, έρχεται στο Disney+ στην Ελλάδα, την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου. Η Marielle Heller φέρνει…

8 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.