Το AI εργαλείο της εταιρείας γράφει διαλόγους για τους NPCs

1


Αρκετά αμφιλεγόμενη η χρήση των εργαλείων παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (βλ. ChatGPT), όμως η Ubisoft δεν πτοείται από τις εκκλήσεις των «ειδικών» να μπει μια άνω τελεία στην ανάπτυξη – εξέλιξη τους μέχρι να τεθούν κάποιοι ρυθμιστικοί κανόνες (ή κανονισμοί αν θέλετε). Η εταιρεία όχι μόνο έχει υιοθετήσει τη νέα τεχνολογία, αλλά παραδέχεται πως έχει αναπτύξει το δικό της AI εργαλείο που την βοηθά να γράψει διαλόγους για τα παιχνίδια της!

Συγκεκριμένα, η Ubisoft παρουσιάζει το Ghostwriter, ένα AI εργαλείο που αναπτύχθηκε από την ίδια και χρησιμοποιείται από τη συγγραφική ομάδα της για την παραγωγή διαλόγων των non-playable χαρακτήρων (NPCs) των παιχνιδιών της. Η εταιρεία σημειώνει πως οι διάλογοι που δημιουργεί η Τεχνητή Νοημοσύνη δίνονται ως drafts στην ομάδα και στη συνέχεια η τελευταία τους επεξεργάζεται για να διευκολύνει το έργο της και να κερδίσει πολύτιμο χρόνο.

Στο επίσημο blog της αναφέρεται πως στόχος είναι να μην ακούγονται επαναλαμβανόμενες οι φράσεις των NPCs και γι’ αυτό η ανάπτυξη του εργαλείου έγινε με την συμμετοχή της συγγραφικής ομάδας. Το θέμα είναι αν θα περιοριστεί μόνο στους NPCs ή αν μελλοντικά θα βλέπουμε ολόκληρα σενάρια παιχνιδιών να γράφονται από το ΑI…

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!



Πηγή