Ξεκινώντας με ένα μικρής κλίμακας μοντέλο Maveric, η Airbus ισχυρίζεται πως ο δραστικά νέος αυτός σχεδιασμός θα αποφέρει τεράστια οφέλη σε όρους αποτελεσματικότητας.
Κι ενώ πολλά έχουν αλλάξει από τα επιβατικά ταξίδια της δεκαετίας του 1950, ειδικά σε όρους ασφάλειας και άνεσης των επιβατών, η φύση των αεροπλάνων παραμένει σχεδόν η ίδια.
Τι άλλο μπορείς να κάνεις άλλωστε σε όρους σχήματος ατράκτου; Αν είσαι η Airbus, όλο και κάτι θα μπορείς να κάνεις.
Ο ευρωπαίος κατασκευαστής αποκάλυψε λοιπόν αυτό το αεροπλανάκι (2 x 3,2 μέτρα) που πετά με 20% λιγότερα καύσιμα σε σχέση με τα παραδοσιακά τζετ.
Το τριγωνικό Maveric (Model Aircraft for Validation and Experimentation of Robust Innovative Controls) κάνει τις γραμμές μεταξύ ατράκτου και φτερών τουλάχιστον δυσδιάκριτες. Ο σχεδιασμός δημιουργεί ώθηση σε όλη την άτρακτο, αντί μόνο στα φτερά, μειώνοντας έτσι την αντίσταση.
Και σε μια βιομηχανία όπου οι μικροβελτιώσεις αποτελεσματικότητας αποδίδουν 1%-2%, πειράζοντας δηλαδή λίγο τα φτερά ή τη μηχανή, αυτό το 20% που μας λέει η Airbus είναι πελώριο.
Είναι όμως και το άλλο, πως με τις μηχανές πάνω από την άτρακτο, το Maveric γεννά λιγότερο θόρυβο για όσους είναι στο έδαφος. Και μπορεί πλέον να φιλοξενεί και νέας γενιάς μηχανές, είτε υβριδικές είτε αποκλειστικά ηλεκτρικές.
Ο ριζικός ανασχεδιασμός του επιβατικού αεροσκάφους είναι μια δουλειά πολύ πιο δύστροπη απ’ όσο ακούγεται. Η Airbus επιδεικνύει για την ώρα το καμάρι της και μετά θα ξαναμπεί στο εργαστήριο για έναν δεύτερο γύρο ερευνών.
Και, εντελώς κατανοητά, δεν μας έχει δώσει ούτε χρονοδιάγραμμα ούτε κάποια δέσμευση για το αν θα εμφανιστεί ποτέ στους αιθέρες. Κι έτσι για την ώρα μπορούμε μόνο να το ονειρευόμαστε…
fbq('init', '1706173679639449'); fbq('track', "PageView");
var options = { type: "scroll", scripts: [ "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&appId=219378041527087" ], success: function () {
FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.0' }); } }; if ($(window).scrollTop() > 0) { window.fbAsyncInit = function () { FB.init({ appId: '219378041527087', cookie: true, xfbml: true, version: 'v3.0' }); //jQuery('#fb-root').trigger('facebook:init'); document.body.className += " fbinit"; };
(function (d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) { return; } js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk')); } else { $.lazyscript(options); } });
$.getScript("http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js", function(){
FB.init({
appId: '219378041527087',
cookie: true,
xfbml: true,
version: 'v3.0'
});
facebookAPILoaded = true;
});
}
Πηγή
Οι έξι συμβάσεις εντάσσονται στο Ελληνικό δορυφορικό διαστημικό πρόγραμμα, το οποίο αποτελεί μια νέα πρωτοβουλία.…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόστιμο ύψους σχεδόν 800 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta, αφού οι ρυθμιστικές…
Οι αρχέγονες μαύρες τρύπες (PBH), οι οποίες πιστεύεται ότι σχηματίστηκαν αμέσως μετά το Big Bang,…
Με πρωτοβουλία της Netcompany, μητρικής εταιρείας της Netcompany-Intasoft, πραγματοποιήθηκε μια πρωτοποριακή σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού…
Η Google λάνσαρε την εξειδικευμένη εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης Gemini για χρήστες iPhone, επεκτείνοντας την προηγούμενη…
Η ομάδα GReAT της Kaspersky πραγματοποίησε ανάλυση του εξοπλισμού παγκόσμιων δορυφορικών συστημάτων πλοήγησης (GNSS), ο…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment