Η LG Electronics (LG) παρουσιάζει το νέο της LG CLOi ServeBot (μοντέλο LDLIM31), ένα αυτόνομο ρομπότ εξυπηρέτησης, που έχει σχεδιαστεί για την παροχή ασφαλών υπηρεσιών παράδοσης σε χώρους φιλοξενίας και ιατρικής περίθαλψης. Διαθέτοντας σχεδιασμό τεσσάρων θυρών με άφθονο εσωτερικό αποθηκευτικό χώρο, το CLOi ServeBot μπορεί να εκτελεί απλές και επαναλαμβανόμενες εργασίες παράδοσης μειώνοντας έτσι την επιβάρυνση του απασχολούμενου προσωπικού.
Η νέα αυτή προσθήκη ενισχύει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο προηγμένων ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης και συστημάτων ελέγχου ρομπότ της LG, ευθυγραμμιζόμενη με τα σχέδια της εταιρείας για την επιτάχυνση της επέκτασης των B2B δραστηριοτήτων της, ιδίως στον τομέα των υπηρεσιών παράδοσης και logistics. Το CLOi ServeBot κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη Νότια Κορέα, ενώ έχει προγραμματιστεί η επικείμενη κυκλοφορία του σε βασικές αγορές της Β. Αμερικής και της Ασίας.
Το door-type CLOi ServeBot έχει λάβει διεθνή αναγνώριση για τον καινοτόμο και πρακτικό σχεδιασμό του, κερδίζοντας διακρίσεις στο Red Dot Design Award 2024 και στο iF Design Award 2024. Διαθέτοντας τέσσερις εσωτερικές θήκες, καθεμία από τις οποίες μπορεί να χωρέσει αντικείμενα βάρους έως και 30 kg, το νέο αυτό μοντέλο είναι σε θέση να εκτελεί πολλαπλές παραδόσεις ή παραλαβές. Ο ευρύχωρος και ασφαλής θάλαμος φόρτωσης μπορεί να φιλοξενήσει άνετα έως και 32 φλιτζάνια καφέ τυποποιημένου μεγέθους*, ενώ τα ράφια του μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν ανάλογα με το μέγεθος του αντικειμένου ή του φορτίου.
Προσαρμοσμένο για εσωτερικούς χώρους φιλοξενίας και περιβάλλοντα ιατρικής περίθαλψης, το LG CLOi ServeBot είναι σε θέση να χρησιμοποιεί ανελκυστήρες για να μετακινείται μεταξύ ορόφων. Οι έξι τροχοί του, ο καθένας με ανεξάρτητη ανάρτηση, παρέχουν εξαιρετική σταθερότητα, επιτρέποντας στο CLOi ServeBot να μεταφέρει ποτά σε ανισόπεδες επιφάνειες χωρίς σημαντικές διαρροές. Για μεγαλύτερη ευκολία του χρήστη, τα πορτάκια του CLOi ServeBot μπορούν να ρυθμιστούν ώστε να ανοίγουν ή να κλείνουν αυτόματα κατά τη διάρκεια της λειτουργίας. Το LG CLOi ServeBot μπορεί ακόμη και να καταλάβει πότε έχει ολοκληρωθεί μια παράδοση, καθώς οι αισθητήρες κάμερας που είναι ενσωματωμένοι στα εσωτερικά του διαμερίσματα ανιχνεύουν πότε έχουν αφαιρεθεί τα αντικείμενα. Επιπλέον, χάρη σε έναν αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης, το νέο μοντέλο μπορεί να πλοηγείται με ασφάλεια γύρω από τα εμπόδια, να καθορίζει τη βέλτιστη διαδρομή προς τον προορισμό του και να επικοινωνεί με έως και 20 άλλα CLOi ServeBots για τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας των εργασιών και την αποφυγή πιθανών συγκρούσεων.
Η μπροστινή οθόνη 10,1 ιντσών του CLOi ServeBot λειτουργεί ως διαφημιστική πλατφόρμα, ενώ το περιεχόμενο είναι εύκολο να μεταφορτωθεί μέσω του LG CLOi Station (προσβάσιμο μέσω κινητού ή διαδικτύου) ή της εφαρμογής CMS για κινητά. Επιπλέον, η νεότερη CLOi λύση της LG μπορεί να συνοδεύσει τους πελάτες σε έναν συγκεκριμένο προορισμό και να παρέχει φωνητική καθοδήγηση για χρήστες με προβλήματα όρασης. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν την κατάσταση του ρομπότ σε πραγματικό χρόνο χρησιμοποιώντας το LG CLOi Station, το οποίο προσφέρει παράλληλα εύχρηστες λειτουργίες τηλεειδοποίησης και προγραμματισμού.
“Το νέο ρομπότ εξυπηρέτησης της LG χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνολογικές πλατφόρμες που συνδυάζουν Τεχνητή Νοημοσύνη, επικοινωνίες και έλεγχο, για να βοηθήσει στον εξορθολογισμό των λειτουργιών σε χώρους φιλοξενίας και ιατρικής περίθαλψης“, δήλωσε ο Roh Kyu-chan, αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος ρομπότ της LG Business Solutions Company. “Αξιοποιώντας τις δυνατότητες και την τεχνογνωσία μας στις ρομποτικές λύσεις, θα συνεχίσουμε να παρέχουμε καινοτόμα μοντέλα LG CLOi ServeBot για να καλύψουμε τις ειδικές ανάγκες διαφορετικών τομέων“.
Με πολυετή εμπειρία στον κλάδο της ρομποτικής, η LG εξακολουθεί να παρέχει ευέλικτες ρομποτικές λύσεις για διάφορα περιβάλλοντα, όπως αεροδρόμια, ξενοδοχεία, νοσοκομεία και αποθήκες. Η εταιρεία αναπτύσσει τώρα μια ολοκληρωμένη σειρά λύσεων για την αποτελεσματική διαχείριση ολόκληρης της διαδικασίας διανομής, από την τροφοδοσία των ρομπότ έως τη διευκόλυνση της παράδοσης των παραγγελθέντων προϊόντων κατά το τελευταίο στάδιο.