Categories: Technology

Το μήνυμα που θα στείλει το Facebook σε όλους, για τα προσωπικά τους δεδομένα


Το  Facebook θα αρχίσει αυτή την εβδομάδα να προτείνει στους Ευρωπαίους χρήστες της εφαρμογής, νέες παραμέτρους εμπιστευτικότητας εναρμονιζόμενη με τον νέο ευρωπαϊκό κανονισμό προστασίας δεδομένων (RGPD), ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία.

Τα μέτρα ανακοινώθηκαν στο τέλος του Ιανουαρίου, δηλαδή πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, και έχουν ως στόχο την ενίσχυση της προστασίας των προσωπικών δεδομένων των Ευρωπαίων πολιτών και θα μπορεί να εφαρμοστεί από όλες τις εταιρείες, ακόμη και αυτές που δεν έχουν έδρα την Ευρωπαϊκή Ενωση.

Ο ευρωπαϊκός κανονισμός απαιτεί σαφή ενημέρωση των χρηστών και τη συγκατάθεσή τους ως προς τη χρησιμοποίηση των δεδομένων τους.
«Ολοι – ανεξαρτήτως του τόπου κατοικίας τους – θα κληθούν να εξετάσουν σημαντικές πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο το Facebook χρησιμοποιεί τα δεδομένα τους και να κάνουν μία επιλογή σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής τους ζωής στο Facebook», αναφέρει η εταιρεία σε σημείωμα που έχει αναρτηθεί στο blog της.

Τα νέα μέτρα θα εφαρμοσθούν στην Ευρώπη «αυτήν την εβδομάδα» και στη συνέχεια «τις επόμενες εβδομάδες και μήνες σε ολόκληρο τον κόσμο», εξήγησε ο Ρομπ Σέρμαν, εκ των υπευθύνων ασφαλείας στη Facebook, κατά τη διάρκεια συνάντησής του με τους δημοσιογράφους την έδρα της εταιρείας στην Καλιφόρνια, χωρίς να δώσει ημερομηνία εφαρμογής των μέτρων αυτών στους αμερικανούς χρήστες.

Συγκεκριμένα, οι Ευρωπαίοι χρήστες θα δουν στο news feed μήνυμα που θα τους καλεί να επιλέξουν εάν θέλουν να συνεχίσουν να μοιράζονται ορισμένες προσωπικές πληροφορίες, όπως στοιχεία για τις πολιτικές τους απόψεις, τη θρησκεία ή την ερωτική τους ζωή.

Θα μπορούν επίσης, μεταξύ άλλων, να κάνουν επιλογές σε ό,τι αφορά τις διαφημίσεις που δέχονται την αναγνώριση προσώπου που επιτρέπει στο Facebook να ταυτοποιήσουν τους χρήστες σε φωτογραφίες.
«Πρόθεσή μας είναι να προσφέρουμε τις ίδιες παραμέτρους και ελέγχους εμπιστευτικότητας» παντού στο κόσμο, εξήγησε ο Ρομπ Σέρμαν.

Η Facebook πλήττεται από τις συνέπειες του σκανδάλου της διαρροής δεδομένων δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών προς την βρετανική Cambridge Analytica, ειδικευμένη στην στρατηγική επικοινωνία, η οποία συνεργάσθηκε με το επιτελείο της προεκλογικής εκστρατείας του Ντόναλντ Τραμπ το 2016, αλλά συμμετείχε και στην καμπάνια υπέρ του Brexit πριν από το δημοψήφισμα στη Βρετανία.

Η εταιρεία επιδίδεται τις τελευταίες εβδομάδες σε μία επικοινωνιακή καμπάνια για να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις του σκανδάλου πολιτικής χειραγώγησης των στοιχείων του χρηστών του.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News
Tags: Facebook

Recent Posts

Romulus, διαθέσιμο από σήμερα στο Disney+

Η ταινία θρίλερ, επιστημονικής φαντασίας, «Alien: Romulus», της 20th Century Studios, είναι τώρα διαθέσιμη, αποκλειστικά…

8 ώρες ago

Ξεκινά ο 3ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Κυβερνοασφάλειας

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις εγγραφών για τον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Κυβερνοασφάλειας (ΠΜΔΚ), ο οποίος θα διεξαχθεί…

8 ώρες ago

Επίσημα με οθόνες OLED και μεγάλη ανθεκτικότητα

Η Garmin ανακοίνωσε τη νέα σειρά Instinct 3, την πιο πρόσφατη προσθήκη στη σειρά ανθεκτικών…

8 ώρες ago

Ανέπαφες πληρωμές με τραπεζική κάρτα σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς του ΟΑΣΑ

Σε νέα εποχή εισέρχονται από σήμερα, 15 Ιανουαρίου, οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, με πιο…

8 ώρες ago

Νέες λειτουργίες και αντίδραση σε μηνύματα με διπλό tap

Το WhatsApp γιορτάζει το νέο έτος με την παρουσίαση μερικών νέων λειτουργιών που επισημοποιήθηκαν σήμερα.…

12 ώρες ago

Winter Sales: Ασυναγώνιστες προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας από την Huawei

Με τον χειμώνα να κυριαρχεί και να δημιουργεί την τέλεια ατμόσφαιρα για νέες τεχνολογικές ανακαλύψεις,…

12 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.