Το Google Search έχει ξεκινήσει να αντλεί πληροφορίες από τα videos του TikTok στα αποτελέσµατα αναζήτησης, τοποθετώντας τις πληροφορίες σε αρκετά εµφανή θέση.
Το TikTok είναι μια λίγο αμφιλεγόμενη πλατφόρμα, αλλά ανεξάρτητα από το ποια είναι η θέση σας, είναι αδύνατο να αγνοήσετε τον αντίκτυπο και την τεράστια ποσότητα περιεχομένου στην πλατφόρμα. Τα “hacks” του TikTok, όπως ονομάζονται, μπορούν να φέρουν στο προσκήνιο νέους εφευρετικούς τρόπους χειρισμού εργασιών και, μερικές φορές, είναι πραγματικά πολύ καλές ιδέες και δίνουν καλές απαντήσεις σε ερωτήματα.
Διαβάστε επίσης
Όπως διαπιστώθηκε από το SearchEngineLand, το Google Search έχει αρχίσει να αντλεί πληροφορίες από το TikTok σε προτεινόμενες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Τα videos του TikTok ήταν πάντα σε θέση να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά ποτέ δεν τους δινόταν εξέχουσα θέση. Τώρα, τα videos του TikTok και οι περιγραφές τους αρχίζουν να εμφανίζονται στα Featured Snippets της Google, καθώς και στο AI-powered “Search Generative Experience”, γνωστό και ως “SGE”.
Κατά πάσα πιθανότητα, η Google προχωρά σε αυτή την κίνηση (ή τουλάχιστον τη δοκιμάζει) σε μια προσπάθεια να προσελκύσει νεότερους χρήστες. Τα τελευταία δύο χρόνια, έχει γίνει απολύτως σαφές ότι το TikTok είναι ουσιαστικά μια μηχανή αναζήτησης για τους χρήστες της γενιάς Z. Ειδικότερα, το TikTok ξεκίνησε πρόσφατα να εμφανίζει ένα κουμπί που ενσωματώνει τα αποτελέσματα του Google Search και στα αποτελέσματα αναζήτησης της δικής του πλατφόρμας.
[via]