Categories: Technology

Τι είναι το «Super Follow» που έρχεται στο Twitter -Οι χρήστες θα μπορούν πλέον να πληρώνονται | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ


Το Twitter έκανε γνωστό ότι τους επόμενους μήνες σχεδιάζει να ξεκινήσει μία νέα λειτουργία με την ονομασία «Super Follow», που θα επιτρέπει στους χρήστες του να χρεώνουν τους ακολούθους τους για να αποκτούν πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο, το οποίο δεν θα είναι ελεύθερα διαθέσιμο στους υπόλοιπους.

Ακόμη, προχωρά το «Spaces», ανταγωνιστικό του Clubhouse, που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να συμμετέχουν σε συνομιλίες (audio chats). Το «Twitter Spaces» βρίσκεται σε φάση ιδιωτικών δοκιμών από 1.000 χρήστες και ακόμη δεν είναι διαθέσιμο ευρύτερα για τους χρήστες.

Αναζητά νέους πόρους το Twitter

Το Twitter αναζητά νέους τρόπους, πέρα από τη διαφήμιση, για να βγάλει περισσότερα χρήματα τόσο το ίδιο όσο και οι πιο παραγωγικοί χρήστες του. Σε αυτό το πλαίσιο, όπως ανακοινώθηκε σε διαδικτυακή ενημέρωση των επενδυτών και αναλυτών, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters και τους «New York Times», η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα επιτρέπει σε ορισμένους χρήστες, π.χ. διασημότητες και επιδραστικούς χρήστες (influencers), να χρεώνουν άλλους χρήστες για έξτρα περιεχόμενο και αποκλειστικό υλικό, όπως συνδρομητικά ενημερωτικά δελτία, βίντεο, παροχή ειδικών εκπτώσεων κ.ά.

Όπως γράφει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι ενδιαφερόμενοι χρήστες-ακόλουθοι θα πληρώνουν ένα μηνιαίο συνδρομητικό τέλος για να έχουν πρόσβαση σε αυτό το περιεχόμενο, που δεν θα βλέπουν οι μη συνδρομητές ακόλουθοι. Το Twitter δεν αποκάλυψε ποιο ποσοστό από το συνδρομητικό τέλος θα κρατά για τον εαυτό του. Όμως, γνωστοποίησε ότι θέτει ως στόχο το 2023 τα συνολικά έσοδά του να ξεπεράσουν τα 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια, υπερδιπλάσια σε σχέση με τα έσοδα 3,7 δισ. δολ. το 2020. Στοχεύει, επίσης, έως το 2023 να φθάσει -από περίπου 192 εκατομμύρια που είναι σήμερα- τους 315 εκατομμύρια ενεργούς καθημερινούς χρήστες που βλέπουν διαφημίσεις, άρα αποφέρουν έσοδα στην πλατφόρμα.

Η μετοχή του Twitter -η οποία έχει ανέβει πάνω από 100% μέσα σε έναν χρόνο- κινήθηκε εκ νέου ανοδικά στο αμερικανικό Χρηματιστήριο μετά τις νέες ανακοινώσεις. Η τελευταία σημαντική αλλαγή που είχε κάνει η πλατφόρμα, η οποία ξεκίνησε το 2006, ήταν το 2017, όταν διπλασίασε τον αριθμό των επιτρεπόμενων χαρακτήρων στα μηνύματα (tweets) των χρηστών.

Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Τζακ Ντόρσι, «μας ασκούν κριτική ότι είμαστε αργοί, δεν είμαστε καινοτόμοι και δεν μας εμπιστεύονται». Γι’ αυτό ήρθε, πλέον, η ώρα νέων σημαντικών αλλαγών και πειραματισμών. Μεταξύ άλλων, εντός του 2021 θα ξεκινήσουν και οι κοινότητες χρηστών, που θα επιτρέπουν τη διασύνδεση χρηστών του Twitter με κοινά ενδιαφέροντα.

Το πόσο πραγματικά επιτυχημένη θα αποδειχθεί η νέα πολιτική θα φανεί στο μέλλον, σύμφωνα με ορισμένους πιο επιφυλακτικούς αναλυτές.



Πηγή

iTech News

Leave a Comment

Recent Posts

Τριπλασιάστηκαν τα clicks σε phishing emails μέσα στο 2024

Ο αριθμός των εργαζομένων που κάνουν κλικ σε phishing links σημείωσε σημαντική αύξηση το 2024,…

6 ώρες ago

Η LG παρουσιάζει στο CES 2025 μια μέρα με Affectionate Intelligence

Η LG Electronics (LG) παρουσίασε το όραμά της για τις εμπειρίες πελατών με τεχνητή νοημοσύνη…

6 ώρες ago

Οι νέες φορητές παιχνιδοκονσόλες της εταιρείας [CES 2025]

Η Acer παρουσίασε στο CES 2025 τις νέες φορητές συσκευές για gaming Nitro Blaze 8…

6 ώρες ago

Η παρουσία της Sony στο CES 2025

Η Sony Group Corporation («Sony») συμμετέχει στη CES 2025, που πραγματοποιείται στο Λας Βέγκας, Νεβάδα,…

6 ώρες ago

Η Samsung Επεκτείνει το Όραμα «AI for All» στη CES 2025

Η Samsung Electronics Co., Ltd. παρουσίασε το νέο της όραμα «AI for All» στη CES…

6 ώρες ago

Στόχος η Τεχνητή Γενική Νοημοσύνη (AGI) και η Υπερ-Νοημοσύνη για το 2025

Σε μια ανάρτηση στο προσωπικό του blog, ο CEO της OpenAI, Sam Altman, δήλωσε πως…

6 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.