Categories: Mobile

Τι αλλάζει σε Facebook και Instagram λόγω DMA


Οι χρήστες του Instagram και του Facebook στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία θα έχουν σύντομα διάφορες επιλογές σχετικά με το πώς θα ήθελαν να διαχειρίζονται τις εμπειρίες τους σε όλα τα προϊόντα της Meta. Η τελευταία προσφέρει αυτές τις επιλογές για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του DMA, οι οποίες τίθενται σε ισχύ τον Μάρτιο του 2024.

Τις επόμενες εβδομάδες, οι χρήστες θα λάβουν ειδοποιήσεις που θα τους ενημερώνουν σχετικά με τη δυνατότητά τους να επιλέξουν εάν επιθυμούν να μοιράζονται πληροφορίες μεταξύ των υπηρεσιών της Meta.

Χρήση πληροφοριών μεταξύ Facebook και Instagram

Οι άνθρωποι που έχουν ήδη επιλέξει να συνδέσουν τους λογαριασμούς τους στο Instagram και στο Facebook θα μπορούν να επιλέξουν είτε:

  • να συνεχίσουν να συνδέουν τους λογαριασμούς τους μέσω του Accounts Center, ώστε οι πληροφορίες τους να χρησιμοποιούνται σε όλους τους λογαριασμούς τους στο Instagram και στο Facebook, ή
  • να διαχειρίζονται ξεχωριστά τους λογαριασμούς τους στο Instagram και στο Facebook, ώστε οι πληροφορίες τους να μην χρησιμοποιούνται πλέον σε όλους τους λογαριασμούς.

Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πώς θα χρησιμοποιούνται οι πληροφορίες με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με τις επιλογές που μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι μπορείτε να βρείτε εδώ.

Facebook Messenger

Τα άτομα που χρησιμοποιούν το Facebook Messenger μπορούν να επιλέξουν αν επιθυμούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το Facebook Messenger με τον λογαριασμό τους στο Facebook ή αν προτιμούν να δημιουργήσουν έναν αυτόνομο νέο λογαριασμό Messenger. Τα άτομα που επιλέγουν να δημιουργήσουν ένα νέο λογαριασμό Messenger χωρίς τα στοιχεία τους στο Facebook θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις βασικές υπηρεσίες που προσφέρει το Messenger, όπως ιδιωτικά μηνύματα και συνομιλίες, φωνητικές και βιντεοκλήσεις.

Facebook Marketplace

Τα άτομα που χρησιμοποιούν το Facebook Marketplace μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μιας εμπειρίας Marketplace που χρησιμοποιεί τις πληροφορίες τους στο Facebook ή όχι. Για τα άτομα που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες τους στο Facebook για το Marketplace, θα παραμείνει η τρέχουσα εμπειρία. Τα άτομα που επιλέγουν να μην χρησιμοποιούν τις πληροφορίες τους στο Facebook για την εμπειρία τους στο Marketplace θα εξακολουθούν να μπορούν να περιηγούνται στις καταχωρήσεις και να αγοράζουν και να πωλούν αντικείμενα, με βασικές διαφορές ότι η επικοινωνία μεταξύ αγοραστών και πωλητών θα γίνεται μέσω email αντί του Facebook Messenger.

Facebook Gaming

Τα άτομα που παίζουν παιχνίδια στο Facebook μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μιας εμπειρίας παιχνιδιού που χρησιμοποιεί τις πληροφορίες τους στο Facebook ή μιας εμπειρίας χωρίς τις πληροφορίες τους στο Facebook. Τα άτομα που επιλέγουν να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες τους στο Facebook για τα παιχνίδια που παίζουν στο Facebook θα έχουν δυνατότητες όπως multiplayer, in-game αγορές και εξατομικευμένες προτάσεις παιχνιδιών. Τα άτομα που επιλέγουν να μην χρησιμοποιούν τις πληροφορίες τους στο Facebook για τα παιχνίδια που παίζουν στο Facebook μπορούν να παίξουν κάποια single-player παιχνίδια.

Διαφημίσεις

Τα άτομα στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία έχουν επίσης τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν το Instagram και το Facebook δωρεάν με διαφημίσεις ή να γίνουν συνδρομητές για να σταματήσουν να βλέπουν διαφημίσεις. Εάν οι χρήστες γίνουν συνδρομητές για να σταματήσουν να βλέπουν διαφημίσεις, οι πληροφορίες τους δεν θα χρησιμοποιούνται για την προβολή διαφημίσεων. Αυτή η επιλογή τέθηκε σε εφαρμογή από τον Νοέμβριο του 2023.

[Meta]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Η TCL φέρνει την επανάσταση στο έξυπνο σπίτι [CES 2025]

Στην CES 2025, η TCL κάνει την τεχνολογία πιο ανθρώπινη, προσφέροντας στους καταναλωτές μια καθηλωτική…

5 ώρες ago

Ανακοίνωσε επένδυση $20 δισ. για κέντρα δεδομένων στις ΗΠΑ

Ο επερχόμενος πρόεδρος Donald Trump άνοιξε τη συνέντευξη Τύπου στο Mar-a-Lago στις 7 Ιανουαρίου ανακοινώνοντας…

5 ώρες ago

Απίστευτα υψηλό το κόστος ανάπτυξης των παιχνδιών

Η Activision κυκλοφορεί κάθε χρόνο παιχνίδια Call of Duty εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες και…

5 ώρες ago

Τέλος τα φίλτρα ομορφιάς σε Instagram, WhatsApp και Facebook – Τι αλλάζει και γιατί αποφασίστηκε

Τέλος τα φίλτρα ομορφιάς σε Instagram, WhatsApp και Facebook – Τι αλλάζει και γιατί αποφασίστηκε…

5 ώρες ago

Αγωγή κατά της Meta διότι εκπαιδεύει τα AI μοντέλα της με προστατευμένο περιεχόμενο

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει κατακτήσει τον κόσμο και φαίνεται να είναι το θέμα της μόδας…

5 ώρες ago

Η εταιρεία δεν δίνει δεκάρα για τους πειρατές του Windows

Ένας πρώην υπάλληλος της Microsoft δημοσιεύει στο X ότι η Microsoft δεν ενδιαφέρεται για την…

6 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.