Η Google αποκάλυψε στο συνέδριο Google I/O 2018 τις ευαισθησίες της για την σωστή χρήση της τεχνολογίας και παρουσίασε το νέο dashboard του επερχόμενου λειτουργικού συστήματος Android P, το οποίο αποκαλύπτει στον χρήστη τον χρόνο που ξοδεύει σε κάθε μία εφαρμογή ξεχωριστά. Φαίνεται ότι τις ίδιες ανησυχίες μοιράζεται και η Facebook, η οποία ετοιμάζει κάτι παρόμοιο για την δημοφιλή εφαρμογή Instagram.
Η ομάδα ανάπτυξης της εφαρμογής δοκιμάζει την ενσωμάτωση μιας νέας κατηγορίας στις ρυθμίσεις του λογαριασμού των χρηστών, η οποία ονομάζεται Usage Insights και φημολογείται ότι θα περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τον χρόνο που ξοδεύει ο χρήστης κάθε ημέρα, κάθε εβδομάδα και κάθε μήνα.
Η είδηση επιβεβαιώθηκε από τον CEO του Instagram, Kevin Systrom, σήμερα μέσω Twitter και πλέον περιμένουμε να δούμε πότε θα ενσωματωθεί στην εφαρμογή και τι είδους πληροφορίες θα προσφέρει.
[via]
Η Nintendo και η The Lego Group συνεχίζουν τη συνεργασία τους, καθώς προανήγγειλαν την κυκλοφορίας…
Η OpenAI απομάκρυνε έναν προγραμματιστή που κατασκεύασε μια συσκευή που μπορούσε να ανταποκρίνεται σε αιτήματα…
Τη δυνατότητα εξ αποστάσεως ταυτοποίησης για την πιστοποίηση του αριθμού κινητού τηλεφώνου στο Εθνικό Μητρώο…
Πώς η SpaceX του Έλον Μασκ θέλει να κερδίσει έδαφος στην Ιταλία - Newsbeast play…
Το ταξίδι στο χρόνο έχει από καιρό απορριφθεί ως αδύνατο, εν μέρει λόγω του διαβόητου…
Το μεγαλύτερο έργο αποθήκευσης μπαταριών στην Ευρώπη χτίζεται σε πρώην ανθρακωρυχείο - Newsbeast play …
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment