Categories: Mobile

Σύντομα θα σε ενημερώνει ότι έχεις δει όλα τα νέα posts στο Feed σου


Χωρίς χρονολογική ροή, είναι δύσκολο να ξέρουμε εάν έχουμε δει όλες τις δημοσιεύσεις που μας δείχνει το Instagram. Αυτό μπορεί να οδηγήσει στην εθιστική και παθητική συμπεριφορά των χρηστών, που σύμφωνα με έρευνες είναι ανθυγιεινή, καθώς οι χρήστες της εφαρμογής σκρολάρουν αδιάκοπα μέσα σε στάσιμο περιεχόμενο, ελπίζοντας να βρουν κάτι “φρέσκο” που θα τους τραβήξει το ενδιαφέρον.

Παρ’ όλα αυτά, με τη νεότερη λειτουργία του Instagram, οι χρήστες θα ξέρουν όταν έχουν δει αρκετά χωρίς να χάσουν κάποια συνταρακτική δημοσίευση. Η εφαρμογή θα εμφανίζει μια ειδοποίηση έπειτα από λίγη ώρα, η οποία θα αναφέρει ότι: “Είστε ενημερωμένοι – Έχετε δει όλες τις δημοσιεύσεις των τελευταίων 48 ωρών.” Όταν ρωτήθηκε για αυτό, το Instagram επιβεβαίωσε στο TechCrunch ότι δοκιμάζει τη συγκεκριμένη λειτουργία. Αρνήθηκε όμως να παρέχει περαιτέρω λεπτομέρειες για το πως λειτουργεί, συμπεριλαμβανομένου για το εάν η ειδοποίηση σημαίνει πως οι χρήστες έχουν δει όλες τις δημοσιεύσεις των τελευταίων 2 ημερών των ατόμων που ακολουθούν ή απλά τις καλύτερες σύμφωνα με τον αλγόριθμο.

Η λειτουργία μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες του Instagram να βεβαιωθούν πως δεν θα χάσουν ούτε μία σελφι, ηλιοβασίλεμα ή “σούπερ” φωτογραφία. Προτού το Instagram λανσάρει τον αλγόριθμο του το καλοκαίρι του 2018, οι χρήστες μπορούσαν απλά να σκρολάρουν στην τελευταία δημοσίευση που είχαν δει ή την τελευταία φορά που ήξεραν πως επισκέφτηκαν την εφαρμογή. Προειδοποιώντας τους πως έχουν δει τα πάντα μπορεί να αντιστρέψει τον αρνητικό αντίκτυπο που περιβάλει τον αλγόριθμο, που προήλθε από χρήστες οι οποίοι “έχασαν” περιεχόμενο που ήθελαν να δουν, επειδή ο αλγόριθμος μπέρδεψε τις χρονολογίες.

Ο CEO της Facebook (στην οποία ανήκει το Instagram), Mark Zuckerberg, έχει εκφράσει την επιθυμία του να δοθεί προτεραιότητα στην ευημερία των χρηστών έναντι του κέρδους, στο σημείο που το κοινωνικό δίκτυο μείωσε τη συχνότητα των “viral video” στην καθημερινή ροή τόσο πολύ, ώστε η εφαρμογή έχασε περίπου 1 εκατομμύριο χρήστες σε Ηνωμένες Πολιτείες και Καναδά κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου του 2017. Απ’ ό,τι φαίνεται, αυτή η φιλοσοφία θα ακολουθηθεί σε όλες τις υπηρεσίες της εταιρείας.

[via]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Διαθέσιμο πλέον και για Xbox!

Πέντε ολόκληρα χρόνια μετά την κυκλοφορία του Death Stranding στο PlayStation, οι παίκτες του Xbox…

3 ώρες ago

Skeleton Crew, έρχεται στο Disney+ στις 4 Δεκεμβρίου

Το Disney+, αποκάλυψε το νέο trailer και poster, της νέας σειράς της Lucasfilm, Star Wars: Skeleton…

3 ώρες ago

Τι είναι και γιατί αποτελεί τη «ραχοκοκκαλιά» της Πυρηνικής Σύντηξης

Υπάρχει ένας σοβαρός λόγος που εξηγεί γιατί δεν έχουμε ακόμη αντιδραστήρες πυρηνικής σύντηξης ικανούς να…

3 ώρες ago

Η SEGA ετοιμάζει νέο Virtua Fighter μετά από 18 χρόνια!

Η SEGA δουλεύει πάνω σε ένα νέο παιχνίδι Virtua Fighter για πρώτη φορά από το…

4 ώρες ago

Αποκαλύφθηκε παγκόσμια κακόβουλη εκστρατεία με θύματα χρήστες fintech

Η ομάδα Παγκόσμιας Έρευνας και Ανάλυσης της Kaspersky (GReAT) αποκάλυψε μια κακόβουλη παγκόσμια εκστρατεία, στην…

6 ώρες ago

Τεχνητή νοημοσύνη ή άνθρωποι; Ποιες εργασίες ωφελούνται περισσότερο από τη χρήση ΑΙ

Με την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης, μια νέα μελέτη από ερευνητές του MIT εξέτασε ποιες εργασίες θα μπορούσαν…

6 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.