Categories: Mobile

Σύντομα θα βρίσκεις links για άμεση αγορά προϊόντων από τα videos του TikTok


Τα links του TikTok Shop θα μπορούσαν σύντομα να εμφανίζονται πολύ πιο συχνά στη δημοφιλή εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης. Το πρακτορείο Bloomberg αναφέρει ότι η εταιρεία δοκιμάζει μια νέα λειτουργία που αναγνωρίζει αυτόματα τα προϊόντα στα βίντεο της πλατφόρμας πριν εμφανίσει ένα link για να “Βρείτε παρόμοια αντικείμενα στο TikTok Shop”.

Το Business Insider είχε ήδη εντοπίσει μια δοκιμή της ίδιας λειτουργίας τον περασμένο Νοέμβριο, ενώ βρέθηκαν βίντεο που περιείχαν πλάνα του κουμπιού “εύρεση παρόμοιων αντικειμένων στο TikTok Shop” από τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο του περασμένου έτους. Η TikTok επιβεβαίωσε προηγουμένως ότι δοκίμαζε τη λειτουργία με έναν μικρό αριθμό χρηστών στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Ένας χρήστης στον οποίο είχε προστεθεί ένα link σε video που δημοσίευσε δεν είχε λάβει ενημέρωση ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση του TikTok Shop.

Οι τελευταίες αναφορές σχετικά με την πειραματική λειτουργία έρχονται λίγους μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας του TikTok Shop στις ΗΠΑ, το οποίο, μεταξύ άλλων, επιτρέπει στους δημιουργούς να προσθέτουν links για προϊόντα από τα βίντεό τους. Προς το παρόν, το Bloomberg σημειώνει ότι οι influencers και τα brands πρέπει να εγκριθούν από το TikTok για να επισημαίνουν προϊόντα στα videos, αλλά η νέα λειτουργία έχει τη δυνατότητα να επεκτείνει τα links προϊόντων σε όλα τα videos, αντιπροσωπεύοντας μια μεγάλη επέκταση των δυνατοτήτων ηλεκτρονικού εμπορίου του TikTok, καθώς η πλατφόρμα στοχεύει σε πωλήσεις 17,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ για το 2024.

Δεν θα είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε εταιρείες να στρέφονται στην τεχνολογία σε μια προσπάθεια να αναγνωρίζουν αυτόματα προϊόντα και να προσφέρουν συνδέσμους για την αγορά τους. Η ανταγωνιστική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Pinterest, για παράδειγμα, διαθέτει μια λειτουργία σύστασης αγορών που καλεί τους χρήστες να “δουν παρόμοια προϊόντα” σε ορισμένες αναρτήσεις. Οι αγορές έχουν επίσης αναδειχθεί ως βασική περίπτωση χρήσης για το Google Lens και την πιο πρόσφατη λειτουργία Circle to Search της εταιρείας – και οι δύο βοηθούν τους ανθρώπους να αναγνωρίζουν αντικείμενα όπως αξεσουάρ μόδας και να παρέχουν links για την αγορά τους.

Το Bloomberg σημειώνει ότι το TikTok έχει ακόμη δουλειά να κάνει όσον αφορά την ακρίβεια του νέου του εργαλείου, σημειώνοντας ότι όταν χρησιμοποιήθηκε σε ένα video μιας γυναίκας που γυαλίζει πέτρες, εμφάνισε ένα χρυσό δαχτυλίδι και ψεύτικα νύχια.

[via]



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Ανακαλύψτε τις προτάσεις οθονών σε εξαιρετικές τιμές για αυτά τα Χριστούγεννα

Αυτή τη γιορτινή περίοδο, η Philips Monitors δημιουργεί μια σειρά προτάσεων από ευέλικτες και καινοτόμες…

6 ώρες ago

Το open-source AI μοντέλο παραγωγής video της Tencent εντυπωσιάζει!

Στις αρχές της χρονιάς, η OpenAI παρουσίασε το Sora, ένα νέο AI μοντέλο παραγωγής βίντεο…

6 ώρες ago

Η Κίνα ετοιμάζει τραίνα maglev ταχύτητας 1000 km/h με σταθερή σύνδεση 5G!

Η Κίνα πρωταγωνιστεί ολοένα και περισσότερο στην τεχνολογική πρόοδο, όχι μόνο στον τομέα της αεροδιαστημικής,…

6 ώρες ago

Δείτε το launch trailer του πολυαναμενόμενου παιχνιδιού

Στις τρεις πρώτες ταινίες του Indiana Jones, ο Dr. Henry Jones Jr. δεν συνάντησε ποτέ…

7 ώρες ago

Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της 2ης σεζόν

Ο Walton Goggins του Fallout λέει ότι είναι «ωραίο συναίσθημα» να επιστρέφει στο ρόλο του…

7 ώρες ago

Πρωτοποριακή τεχνολογία ίσως δώσει λύσει στο πρόβλημα των ναρκοπέδιων και όχι μόνο

Ερευνητές στις ΗΠΑ ανέπτυξαν μια τεχνολογία που μπορεί να ανιχνεύει νάρκες από μακριά και με…

7 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.