Ενημέρωση από τη Meta
Οι άνθρωποι θέλουν προσωποποιημένες, εύκολες εμπειρίες αγορών που παρέχουν χρήσιμες συστάσεις για τα τοπικά τους παντοπωλεία. Στην πραγματικότητα, το 57% των αγοραστών ειδών παντοπωλείου θέλει να μπορεί να αγοράζει προϊόντα απευθείας από τον ιστότοπο στον οποίο τα ανακαλύπτει και το 22% από όσους αγοράζουν από το διαδίκτυο σε παγκόσμιο επίπεδο, χρησιμοποιεί σήμερα μια υπηρεσία παράδοσης ειδών παντοπωλείου.
Για να βοηθήσουμε τα παντοπωλεία και τα εστιατόρια να δώσουν στους ανθρώπους περισσότερους τρόπους να ψωνίσουν, κυκλοφορούμε Συνεργατικές Διαφημίσεις για τοπική παράδοση παγκοσμίως. Αυτές οι διαφημίσεις επιτρέπουν στις τοπικές επιχειρήσεις και στα brands συσκευασμένων καταναλωτικών αγαθών να δημιουργήσουν αναγνωρισιμότητα για τα προϊόντα τους δίπλα σε ανάλογες επιλογές ώστε οι χρήστες να επιλέξουν μία παράδοση για την περιοχή τους. Αυτό σας διευκολύνει να αγοράσετε τα είδη παντοπωλείου που χρειάζεστε ή το επόμενο γεύμα σας τη στιγμή που θα το δείτε online. Οι Συνεργατικές Διαφημίσεις για τις παραδόσεις στην περιοχή σας εμφανίζουν επίσης μόνο προϊόντα σε απόθεμα με ενημερωμένες τιμές, ώστε αυτό που παραγγείλετε να είναι διαθέσιμο και στη σωστή τιμή.
Γνωρίζοντας πόση προτεραιότητα δίνουν σήμερα οι αγοραστές στην ευκολία, τα brands και οι έμποροι λιανικής μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν Συνεργατικές Διαφημίσεις για τις παραδόσεις στην περιοχή τους για να συναντήσουν τους πελάτες τους όπου βρίσκονται – στο Facebook και στο Instagram. Η συνεργασία μεταξύ brands συσκευασμένων καταναλωτικών αγαθών, παντοπωλείων, τοπικών εστιατορίων και παρόχων διανομής βοηθά στη δημιουργία στοχευμένου, τοπικού ενδιαφέροντος για τα προϊόντα τους στο Facebook και το Instagram.
Ήδη brands όπως η Wendy’s έχουν σημειώσει επιτυχία χρησιμοποιώντας συνεργατικές διαφημίσεις για τις παραδόσεις σε διάφορες περιοχές. Δημιούργησαν μια καμπάνια με στόχο να προσεγγίσει καταναλωτές που είχαν δείξει παλαιότερα ενδιαφέρον για τα προϊόντα τους στο Grubhub για να εξασφαλίσουν υψηλής αξίας συναλλαγές.
«Οι συνεργατικές διαφημίσεις μάς βοήθησαν να ξεκλειδώσουμε τη δυνατότητα άμεσης βελτιστοποίησης και μέτρησης των μετατροπών από τους καταναλωτές σε τοπικές παραδόσεις. Καθώς συνεχίζουμε να διευρύνουμε την παρουσία μας στον ψηφιακό χώρο, ευκαιρίες όπως οι Συνεργατικές διαφημίσεις είναι εκεί που θέλουμε να δώσουμε βάρος, καθώς μας επιτρέπει να ενισχύσουμε τις συνεργασίες μας με τους παρόχους παράδοσης, καθώς και με τον καταναλωτή μας». – Kristin Tormey, Manager, Social Media & Gaming, The Wendy’s Company.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!
Οι έξι συμβάσεις εντάσσονται στο Ελληνικό δορυφορικό διαστημικό πρόγραμμα, το οποίο αποτελεί μια νέα πρωτοβουλία.…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόστιμο ύψους σχεδόν 800 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta, αφού οι ρυθμιστικές…
Οι αρχέγονες μαύρες τρύπες (PBH), οι οποίες πιστεύεται ότι σχηματίστηκαν αμέσως μετά το Big Bang,…
Η Google λάνσαρε την εξειδικευμένη εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης Gemini για χρήστες iPhone, επεκτείνοντας την προηγούμενη…
Η ομάδα GReAT της Kaspersky πραγματοποίησε ανάλυση του εξοπλισμού παγκόσμιων δορυφορικών συστημάτων πλοήγησης (GNSS), ο…
Η εφεύρεση του τροχού θεωρείται μια από τις σημαντικότερες τεχνολογικές ανακαλύψεις στην ανθρώπινη ιστορία. Ωστόσο,…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment