Categories: Internet

Συνδρομή με διαφημίσεις το 2023 χωρίς πρόσβαση σε κάποιες παραγωγές


Στην αναφορά των οικονομικών αποτελεσμάτων για το δεύτερο τρίμηνο του 2022 της Netflix δεν ξεχώρισε μόνο η μεγαλύτερη απώλεια συνδρομητών στην ιστορία της εταιρείας. Ακόμα μία σημαντική είδηση που προέκυψε έχει να κάνει με το περίφημο συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις, για το οποίο συνεργάζεται με την Microsoft.

Ο co-CEO της εταιρείας, Ted Sarandos, είχε επιβεβαιώσει πρόσφατα ότι αναζητούν τρόπους για την υλοποίηση του νέου πακέτου συνδρομής, αλλά δεν είχε αποκαλύψει το χρονοδιάγραμμα για το λανσάρισμα του. Τώρα, από την αναφορά των οικονομικών αποτελεσμάτων μαθαίνουμε πως αυτό θα συμβεί στις αρχές του 2023. Υπάρχει, όμως, και η εξής παράμετρος: δεν θα είναι διαθέσιμο όλο το περιεχόμενο του Netflix για όσους επιλέξουν αυτήν την συνδρομή!

Πρόσφατα ανακοινώσαμε ότι η Microsoft θα είναι ο συνεργάτης μας για το σύστημα διαφημίσεων στους τομείς της τεχνολογίας και των πωλήσεων. Η εταιρεία πραγματοποιεί μεγάλες επενδύσεις για να επεκτείνει την δραστηριότητα της στην premium τηλεόραση και είμαστε ενθουσιασμένοι για την δουλειά μας με έναν τόσο ισχυρό παγκόσμιο συνεργάτη.

Η συντριπτική πλειοψηφία του περιεχομένου που μπορούν να παρακολουθήσουν οι χρήστες στο Netflix θα συμπεριλαμβάνεται στο συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις. Παρόλα αυτά, κάποιες παραγωγές δεν θα είναι διαθέσιμες και είμαστε σε διαπραγματεύσεις με τα studios για να βρούμε μια λύση.

Ίσως αυτός να είναι και ο σοβαρότερος λόγος για την καθυστέρηση έως τις αρχές του 2023. Η Netflix δεν αναφέρει συγκεκριμένες παραγωγές που θα εξαιρεθούν από το συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις, αλλά η The Wall Street Journal τονίζει πως οι Warner Bros., Universal και Sony Pictures πιθανότατα απαιτούν ένα μερίδιο από την πίτα των εσόδων που θα προκύψουν από τις διαφημίσεις για τις παραγωγές τους που προβάλλονται μέσα από το Netflix (π.χ. Russian Doll, The Crown, Cobra Kai και You).

Εδώ αξίζει να αναφέρουμε και μια φήμη που κυκλοφόρησε πριν από μερικές ημέρες σχετικά με το ενδεχόμενο εξαγοράς της Netflix από την Microsoft. Η τελευταία ενδιαφέρεται να εισέλθει στον χώρο του streaming και έχει το απαραίτητο χρήμα για να πραγματοποιήσει μια τόσο μεγάλη εξαγορά, μιας και η εκτίμηση για την αξία της Netflix ορίζεται περίπου στα $100 δισ. Η Netflix δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να πωληθεί και δεν αποκλείεται η επιλογή της Microsoft για την διαχείριση των διαφημίσεων να είναι ο προάγγελος για πιο σοβαρές δουλειές.

[via]

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Η Microsoft περιμένει να αναβαθμίσουμε σε Windows 11 PCs φέτος

Το CES 2025 μας έφερε ένα κύμα ανακοινώσεων για laptops και desktops, καθώς πολλοί κατασκευαστές…

4 ώρες ago

Shutterstock και Getty Images ανακοίνωσαν τη συγχώνευση τους!

Η Getty Images και η Shutterstock, δύο από τους σημαντικότερους παρόχους εικόνων στο Διαδίκτυο, ανακοίνωσαν…

5 ώρες ago

Η Acer παρουσιάζει νέα Copilot+ PCs με ισχυρούς επεξεργαστές για την AI εποχή [CES 2025]

Η Acer ανακοίνωσε το CES 2025 την διεύρυνση των επιλογών για υπολογιστές Copilot+ προσθέτοντας στο…

6 ώρες ago

«Caller ID Spoofing»: Η νέα απάτη που κλέβει ευαίσθητα τραπεζικά δεδομένα

«Caller ID Spoofing»: Η νέα απάτη που κλέβει ευαίσθητα τραπεζικά δεδομένα - Newsbeast play …

6 ώρες ago

Η MSI αποκαλύπτει τη νέα συλλογή laptop με NVIDIA GeForce RTX 50 [CES 2025]

Η MSI συνεχίζει να διακρίνεται για τον επαγγελματισμό της, την πολυτελή αισθητική, την υψηλή απόδοση…

6 ώρες ago

Η TCL αποκαλύπτει την τεχνολογία οθόνης επόμενης γενιάς NXTPAPER 4.0 [CES 2025]

Η TCL, πρωτοπόρος στις οθόνες σε smartphones, tablet και connected devices πλούσιες σε χαρακτηριστικά, ανεβάζει…

6 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.