Η Remedy Entertainment παρείχε μια ενημέρωση σχετικά με το χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης των επερχόμενων παιχνιδιών της, στο πλαίσιο της τελευταίας έκθεσης οικονομικών αποτελεσμάτων της. Το remake των Max Payne 1 & 2 και η συνέχεια του Control 2 εξελίσσονται με πολύ καλό ρυθμό.
Σύμφωνα με τη Remedy, το remake του Max Payne έχει πλέον μπει σε πλήρη παραγωγή. Αυτό αποτελεί ένα βήμα μπροστά από τη φάση ετοιμότητας παραγωγής στην οποία βρισκόταν το project στα τέλη του περασμένου έτους. Πλέον, έχοντας επικεντρωθεί πλήρως στην ενεργή ανάπτυξη, οι fans μπορούν να ευελπιστούν ότι θα ρίξουν μια πρώτη πραγματική ματιά στο remake στο εγγύς μέλλον.
Η Remedy ανέφερε επίσης υψηλότερες αμοιβές ανάπτυξης που σχετίζονται με το Max Payne κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, υποδεικνύοντας ότι γίνεται περισσότερη δουλειά στον τίτλο.
Το Control 2 προχώρησε επίσης και έφτασε σε κατάσταση «παραγωγικής ετοιμότητας» μετά από μια επιτυχημένη διαδικασία «proof of concept». Η ομάδα ανάπτυξης παρουσίασε σημαντικά χαρακτηριστικά που μπορούσε κανείς να παίξει και επί του παρόντος εργάζεται για την κλιμάκωση του έργου.
Δεδομένου ότι το remake του Max Payne μπήκε σε αυτό το στάδιο περίπου 10 μήνες πριν από την πλήρη παραγωγή, το Control 2 θα μπορούσε να κάνει το ίδιο μέχρι τα μέσα του 2026. Αυτή η εξέλιξη δηλώνει τώρα ότι το Control 2 θα φτάσει σε βασικά ορόσημα μέσα στο επόμενο έτος, αφού η βάση είναι έτοιμη.
Το multiplayer spin-off Condor έχει επίσης μπει σε πλήρη παραγωγή. Η ομάδα κατασκεύασε αρκετούς χάρτες και τύπους αποστολών και άρχισαν οι εσωτερικές δοκιμές. Οι πόροι ανακατευθύνθηκαν στο Condor τον περασμένο Μάιο ως αποτέλεσμα της ακύρωσης ενός άλλου project, με την κωδική ονομασία Kestrel.
[via]