Σε δοκιμαστική εφαρμογή τέθηκε από εχτές 1 Νοεμβρίου 2022 το περίφημο Digital Markets Act (DMA) της ΕΕ, δηλαδή το πακέτο νέων κανόνων που έχει ως στόχο να στριμώξει τις Big Tech εταιρείες (σ.σ. gatekeepers τους αναφέρει η ανακοίνωση) σε ό,τι αφορά τον ανταγωνισμό, το μονοπώλιο, την διαχείριση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών και φυσικά το σύστημα των διαφημίσεων.
Ορισμένοι από τους κανόνες είναι οι εξής:
Για να υπάγεται κάποια εταιρεία στο DMA θα πρέπει να πληροί ορισμένα κριτήρια, όπως να ξεπερνά κάποιον ετήσιο τζίρο, να έχει συγκεκριμένη μάζα χρηστών (απλών και επιχειρήσεων) και να βρίσκεται σε θέση ισχύος για τουλάχιστον 3 χρόνια.
Η πλήρης εφαρμογή του DMA θα ξεκινήσει επίσημα στις 2 Μαΐου 2023.
[Europa]
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!
Όταν τα παιδιά λαμβάνουν το δεύτερο εμβόλιο ιλαράς-παρωτίτιδας-ερυθράς, περίπου όταν ξεκινούν τον παιδικό σταθμό, αποκτούν…
Το Linux Foundation εξέφρασε την υποστήριξή του στους browsers ανοιχτού κώδικα που βασίζονται στο Chromium…
Η τεχνητή νοημοσύνη βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη με αθέατους τρόπους που επηρεάζουν εκατομμύρια ανθρώπους σε…
Έχει περάσει περισσότερο από μια εβδομάδα από τότε που εμφανίστηκαν οι πρώτες αναφορές για έναν…
Ο Jason Statham θυμίζει τον Liam Neeson από το Taken στην προσπάθεια του να βρει…
Οι ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες προσφέρουν μεγάλη ευκολία, με την προϋπόθεση ότι χρειάζεται να καθαρίσετε μόνο…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment