Η πανδημία του κορωνοϊού προκάλεσε την κατάρρευση εταιρειών -ακόμη και κολοσσών- όμως ευνόησε σημαντικά ορισμένους κλάδους.
Πέρα από το ηλεκτρονικό εμπόριο, κατά την κρίση του κορωνοϊού εκατομμύρια περισσότεροι άνθρωποι εγκλωβίστηκαν στα σπίτια τους και μπροστά στις… τηλεοράσεις τους. Ηταν επόμενο να βγουν κερδισμένες από την κρίση οι πλατφόρμες συνδρομητικών υπηρεσιών, όπως το Netflix. Τα στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του 2020 είναι συγκλονιστικά καθώς δείχνουν μια τεράστια αύξηση στους συνδρομητές του Netflix.
Ομοίως… ανηφορική ήταν και η διαδρομή των εσόδων για τη δημοφιλή υπηρεσία live streaming.
Διαβάστε στο economistas το ρεπορτάζ της Κλειούς Νικολάου για τα «χρυσά» κέρδη του Netflix στην εποχή του κορωνοϊού.
Η Google παρουσιάζει την επόμενη γενιά τεχνητής νοημοσύνης με το Gemini 2.0 - Newsbeast play…
Το Onimusha: Way of the Sword, η πρώτη νέα προσθήκη στο franchise σαμουράι τρόμου της…
Το πρωτότυπο ντοκιμαντέρ Elton John: Never too Late, σε σκηνοθεσία των R.J. Cutler και David Furnish, είναι τώρα διαθέσιμο, αποκλειστικά…
Το αγαπημένο και πολυδιαφημισμένο Okami θα αποκτήσει sequel, αν και οι λεπτομέρειες είναι, μέχρι στιγμής,…
Η Xiaomi παρουσιάζει το Xiaomi Smart Band 9 Pro και το Χiaomi Smart Band 9…
Η σουηδική 10 Chambers ανακοίνωσε το Den of Wolves στα περσινά Game Awards, οπότε είναι…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment