Με την E3 2019 να βρίσκεται προ των πυλών είναι αναμενόμενο οι εταιρείες να θέλουν να δημιουργήσουν θόρυβο γύρω από το όνομα τους και τα παιχνίδια που ετοιμάζουν, αλλά η Microsoft σκέφτηκε λίγο διαφορετικά στην περίπτωση του Xbox.
Η εταιρεία ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Lynx (Axe στα μέρη μας) για να δημιουργήσουν από κοινού μια σειρά προϊόντων προσωπικής υγιεινής με το brand του Xbox! Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται ένα αφρόλουτρο-σαμπουάν και αποσμητικό που συνοδεύονται από την παρακάτω περιγραφή:
Ένα φρέσκο άρωμα παλλόμενων πράσινων εσπεριδοειδών, με πινελιές από lime, λεμόνι, μέντα, φασκόμηλο, πατσουλί και καθαρό ξύλο
Το λανσάρισμα της σειράς αυτών των προϊόντων θα γίνει αρχικά σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία, ενώ δεν αποκλείεται να τα δούμε και σε άλλες αγορές αν σημειώσουν επιτυχία.
Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που η Microsoft επιχειρεί να προωθήσει το Xbox μέσω πιο αντισυμβατικών δρόμων. Στην Ιαπωνία συνεργάζεται με την αλυσίδα Triple-O για να τυλίγει ένα συγκεκριμένο burger με χαρτί που φέρει τυπωμένο το logo του Xbox One, ενώ στις ΗΠΑ η αλυσίδα Taco Bell προσφέρει ειδικές εκπτώσεις για το Xbox με κάποιες αγορές.
[via]
Ιάπωνες ερευνητές μόλις έστειλαν τον πρώτο ξύλινο δορυφόρο στον κόσμο στο Διάστημα, όπως αναφέρει το…
Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα της Nintendo, το Nintendo Switch παρουσιάζει μια μικρή πτώση…
Το πρόβλημα των τριών σωμάτων είναι ένα από τα πιο δημοφιλή στον τομέα της Αστρονομίας,…
Η εταιρεία αναζήτησης αστεροειδών AstroForge απέκτησε την πρώτη εμπορική άδεια λειτουργίας και επικοινωνίας με ένα…
Τα smartphones έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας. Από τα παιδιά, τους εφήβους, τους…
Ιστορικό επίτευγμα: Το πρώτο κλωνοποιημένο κουνάβι γέννησε δύο υγιή μωρά - Newsbeast play …
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment