Από το 1992, ο Απρίλιος έχει οριστεί ως μήνας ευαισθητοποίησης για το άγχος. Πρόκειται για μια σημαντική υπενθύμιση του κρίσιμου ρόλου που έχει η διαχείριση του άγχους για τη διατήρηση της ψυχικής και σωματικής υγείας των χρηστών. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναδειχθεί ως σημαντική πηγή στρες, προκαλώντας τον πολλαπλασιασμό του άγχους και των σχετικών με το στρες προβλημάτων για τους χρήστες.
Εκτός από το ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να μας κατακλύσουν με υπερβολικά πολλές πληροφορίες και να μας κάνουν να νιώθουμε ότι χάνουμε κάτι, μας εκθέτουν επίσης και σε απατεώνες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν προσωπικές πληροφορίες με σκοπό το κέρδος.
Διαβάστε τη συνέχεια στο economistas.gr