Κατά τη διάρκεια της κατάθεσης του Mark Zuckerberg ενώπιον του Αμερικανικού Κογκρέσου, ο ιδρυτής και CEO της Facebook δικαιόλογησε την πρακτική συλλογής πληροφοριών από τους χρήστες και της πώλησης τους σε διαφημιστές για το προφανές: είναι η βασική πηγή εσόδων της εταιρείας από μια δωρεάν υπηρεσία που προσφέρεται σε όλο τον κόσμο.
Παράλληλα, άφησε για πρώτη φορά να εννοηθεί ότι ίσως δούμε συνδρομητική έκδοση του Facebook χωρίς διαφημίσεις και tracking των χρηστών. Πόσο, όμως, θα κόστιζε μια τέτοια συνδρομή; Όπως αναφέρουν οι ιστοσελίδες TechCrunch και 9to5mac, το Facebook θα πρέπει να κοστίζει $11-14 μηνιαίως στον χρήστη έτσι ώστε να ισοφαριστεί το ποσό που κερδίζει από τις διαφημίσεις. Σημειώνουν, επίσης, ότι σε περίπτωση εφαρμογής αυτού του σχεδίου ίσως παρακινηθούν και άλλες μεγάλες υπηρεσίες-ιστοσελίδες σε παρόμοια μοντέλα χρέωσης για να μην ενοχλούνται οι χρήστες από τις διαφημίσεις.
Τέλος, το TechCrunch τονίζει ότι μια πιθανή συνδρομή στο Facebook θα επιδράσει αρνητικά στην ψυχολογία των χρηστών, ανεξάρτητα από το μέγεθος της, με αποτέλεσμα ένα μεγάλο ποσοστό να αποχωρήσει οριστικά από το κοινωνικό δίκτυο είτε επειδή δεν μπορεί να πληρώσει, είτε επειδή θα αναθεωρήσει την “αξία” που προσφέρει στην καθημερινότητα του το Facebook.
Εσείς θα πληρώνατε π.χ. €10 / μήνα για να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε το Facebook χωρίς διαφημίσεις;
[via]
«Κόφτη» στα social media για κάτω των 15 ετών; – Οριζόντια απαγόρευση εξετάζει η κυβέρνηση…
Επιτέλους, μετά από μεγάλη αναμονή, μάθαμε τι ετοιμάζει η Naughty Dog, η εταιρεία ανάπτυξης του…
Το OpenAI κυκλοφορεί το Sora, το δημοφιλές εργαλείο δημιουργίας βίντεο AI - Newsbeast play …
Ένας πρώην υπάλληλος της OpenAI, ο Suchir Balaji, βρέθηκε πρόσφατα νεκρός στο διαμέρισμα του στο…
Ίσως πρέπει να το σκεφτείτε δύο φορές πριν αποφασίσετε τι θα φάτε στο επόμενο γεύμα…
Η Google παρουσιάζει την επόμενη γενιά τεχνητής νοημοσύνης με το Gemini 2.0 - Newsbeast play…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment