Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε ότι η Microsoft επιθυμεί σφόδρα να αναπτύξει το δικό της mobile κατάστημα παιχνιδιών, καθώς τον περασμένο Φεβρουάριο ο επικεφαλής του τμήματος Xbox, Phil Spencer, είχε δηλώσει τα εξής σε συνέντευξη του:
Είναι γεγονός ότι έχουμε την υποστήριξη των ρυθμιστικών αρχών όταν συζητάμε μαζί τους για ενδεχόμενη κίνηση μας στην αγορά του mobile, ούτως ώστε να γίνουμε ένας αξιόπιστος τρίτος πόλος σε αυτές τις συσκευές.
Πιο πρόσφατα, είχε διαρρεύσει πως η Microsoft εργάζεται ήδη επάνω στην δική της mobile πλατφόρμα – κατάστημα με την φιλοδοξία να γίνει το «Steam για Mobile» προσφέροντας πολύ ευνοϊκούς όρους συνεργασίας για developers και εκδότες εφαρμογών.
Τώρα, όμως, σε μια νέα συζήτηση που είχε ο Phil Spencer με το δίκτυο Bloomberg στο πλαίσιο του συνεδρίου CCXP, αποκάλυψε πως το project όχι μόνο έχει προχωρήσει, αλλά γίνονται και συζητήσεις με διάφορες εταιρείες για να συνεταιριστούν σε αυτό:
(Η ανάπτυξη του mobile game store) είναι ένα σημαντικό κομμάτι της γενικότερης στρατηγικής μας και κάτι στο οποίο δουλεύουμε ενεργά σήμερα όχι μόνοι μας, αλλά συζητώντας με άλλους συνεργάτες που θα ήθελαν επίσης να έχουν περισσότερες επιλογές στους τρόπους με τους οποίους θα αποκομίζουν χρήματα στον mobile χώρο.
Συζητάμε για τις επιλογές, και σήμερα στα smartphones δεν έχουμε επιλογές. Προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι το Xbox θα είναι επίκαιρο όχι μόνο σήμερα, αλλά και μετά από 10 ή 20 χρόνια, θα πρέπει να έχει ισχυρή παρουσία σε κάθε είδους οθόνη.
Παρά το γεγονός ότι δεν αποκάλυψε το χρονοδιάγραμμα για το λανσάρισμα αυτού του mobile καταστήματος, ο Phil Spencer εκτιμά ότι δεν θα πάρει πολλά χρόνια. Εξάλλου, τόνισε για μια ακόμη φορά ότι η Microsoft δεν ενδιαφέρεται για τους απόλυτους αριθμούς πωλήσεων των παιχνιδοκονσολών Xbox Series X/S, και ουσιαστικά επιβεβαιώνει πως τα σχέδια της εταιρείας για το gaming είναι να έχει παρουσία παντού με ένα ισχυρό portfolio τίτλων.
Υπενθυμίζουμε ότι πριν από μερικούς μήνες ο Spencer είχε δηλώσει πως ο λόγος για τον οποίο ήθελε η Microsoft να εξαγοράσει την Activision Blizzard ήταν κυρίως για να ισχυροποίησει την παρουσία της στην mobile αγορά με τίτλους όπως τα Candy Crush Saga και Call of Duty Mobile, και όχι απλά να πάρει στα χέρια της ισχυρά franchises για τις παιχνιδοκονσόλες.
[via]
Η σειρά OnePlus Nord είχε ως στόχο να προσφέρει ποιότητα σε ανταγωνιστική τιμή, με τα…
Η απαγόρευση του TikTok θα κόστιζε στις μικρές επιχειρήσεις των ΗΠΑ και στους δημιουργούς 1,3…
Ο CUE, το ανθρωπόμορφο ρομπότ της Toyota, δεν είναι ένας απλός καλαθοσφαιριστής. Έχει σπάσει δύο ρεκόρ Γκίνες στο…
Οι επιστήμονες εισηγήθηκαν την ύπαρξη ενός νέου είδους αρχέγονων ανθρώπων. Οι Juluren, ή «άνθρωποι με…
Ερευνητές του North Carolina State University (NCSU) δημιούργησαν ένα μαγνητικό «μεταστοιχείο» που μπορεί να μετακινεί…
SOS για τον εθισμό παιδιών στα social media – Τι λένε οι ειδικοί και τι…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment