Η Google πλήρωσε κρυφά εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια τους προγραμματιστές παιχνιδιών για να τους εμποδίσει να ξεκινήσουν παιχνίδια εκτός του Play Store, σύμφωνα με μια νέα καταγγελία στην αντιμονοπωλιακή αγωγή που βρίσκεται σε εξέλιξη μεταξύ της Epic Games και της Google.
Το πρόγραμμα «Project Hug» της Google – που αργότερα ονομάστηκε «Apps and Games Velocity Program» – ήταν μια προσπάθεια να περιοριστεί η επιρροή της Epic, ξοδεύοντας «εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια σε μυστικές συμφωνίες με πάνω από 20 κορυφαίους προγραμματιστές».
Το 2018, η Epic Games κυκλοφόρησε το δημοφιλές παιχνίδι Fortnite για Android. Η Epic Games όμως κυκλοφόρησε το παιχνίδι αποκλειστικά εκτός του Google Play Store. Αυτό σήμαινε ότι οι παίκτες έπρεπε να κατεβάσουν ένα πρόγραμμα εγκατάστασης απευθείας από τον ιστότοπο της Epic Games για να μεταφέρουν το παιχνίδι στο τηλέφωνό τους. Η Epic Games με αυτή την ενέργεια επιθυμούσε να αποφύγει την παρακράτηση του 30% από την Google. Ωστόσο, το Fortnite κυκλοφόρησε στο Play Store τον Απρίλιο του 2020.
Το Fortnite δεν έμεινε για πολύ στο Play Store, καθώς η Google, αντιλαμβανόμενη ότι η Epic είχε βρει έναν νέο τρόπο πληρωμής που παράκαμπτε το Play Store, το απέσυρε τον Αύγουστο του 2020. Σημειώνεται ότι η Apple έκανε το ίδιο με το Fortnite για iOS, γεγονός που οδήγησε την Epic Games να μηνύσει και τις δύο εταιρείες.
Προηγούμενα έγγραφα που δημοσιεύθηκαν από τη νομική μάχη μεταξύ της Epic και της Google αποκάλυψαν ότι η Google χαρακτήρισε τη μέθοδο της Epic για την παράκαμψη του Play Store ως «μόλυνση».
Η νέα αγωγή της Epic Games περιέχει μια αναφορά από το 2019 που δημιουργήθηκε από την οικονομική ομάδα του Google Play, όπου εκφράζονται ανησυχίες για το γεγονός ότι η Epic Games θα μπορούσε να κάνει συμφωνία με κατασκευαστές όπως τη Samsung για την προεγκατάσταση ενός ανταγωνιστικού καταστήματος.
Αυτό το κατάστημα θα μπορούσε να κερδίσει τους προγραμματιστές, προσφέροντας χαμηλότερο διαχωρισμό εσόδων, μια τακτική που είχε χρησιμοποιήσει η Epic με το κατάστημα παιχνιδιών για PC. Η αναφορά σημείωνε ότι εάν ήταν επιτυχές το εν λόγω ανταγωνιστικό κατάστημα θα μπορούσε να απομακρύνει τους χρήστες Android από το Play Store.
Μάλιστα, η ομάδα του Google Play είχε εκτιμήσει ότι ένα επιτυχημένο Epic Store για Android θα μπορούσε να κοστίσει στην Google από 350 εκατομμύρια δολάρια έως 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2022 και αν άλλα καταστήματα εφαρμογών, όπως αυτά της Amazon ή της Samsung, κέρδιζαν επίσης δύναμη, η απώλεια θα μπορούσε να αυξηθεί από 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια σε 6 δισεκατομμύρια δολάρια.
Λαμβάνοντας υπόψη τα υπόλοιπα δικαστικά έγγραφα, η Google πλήρωσε κατασκευαστές συσκευών Android, όπως η Samsung, προκειμένου να παραμείνουν στο Play και να μην χρησιμοποιούν άλλα καταστήματα τρίτων εφαρμογών – τα οποία, είναι ξεκάθαρο, ότι απειλούν οικονομικά το Google Play Store.
[via]
Πώς τα Smartwatches της Huawei λύνουν το δίλημμα των Χριστουγεννιάτικων δώρων - Newsbeast play …
«Κόφτη» στα social media για κάτω των 15 ετών; – Οριζόντια απαγόρευση εξετάζει η κυβέρνηση…
Επιτέλους, μετά από μεγάλη αναμονή, μάθαμε τι ετοιμάζει η Naughty Dog, η εταιρεία ανάπτυξης του…
Το OpenAI κυκλοφορεί το Sora, το δημοφιλές εργαλείο δημιουργίας βίντεο AI - Newsbeast play …
Ένας πρώην υπάλληλος της OpenAI, ο Suchir Balaji, βρέθηκε πρόσφατα νεκρός στο διαμέρισμα του στο…
Ίσως πρέπει να το σκεφτείτε δύο φορές πριν αποφασίσετε τι θα φάτε στο επόμενο γεύμα…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment